Wie weet een goede hoefsmid in de omg. van Reusel/Arendonk?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Silly99

Wie weet een goede hoefsmid in de omg. van Reusel/Arendonk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-08 10:16

Hoi,

Ik ben op zoek naar een goede hoefsmid voor mijn paard. Ik woon zelf sinds kort in Arendonk Belgie. Nu heb ik in het verleden hele vervelende ervaringen gehad met een hoefsmid, 2 verbrandde voorhoeven en tot op het leven bekapt. Daarmee was ik wel een tijdje uit de roulatie met mijn paard. In ieder geval ben ik nu verhuist en wil ik weten of jullie mij aan een goede hoefsmid kunnen helpen. Op de kosten bespaar ik niet echt, betaal liever 10 euro meer voor een goede smid Lachen Mijn paard heeft niet de makkelijkste voeten dus heb echt een kundige smid nodig.

Alvast bedankt voor jullie reactie!
Groetjes marjolein

Animal_ABC

Re: Wie weet een goede hoefsmid in de omg. van Reusel/Arendonk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 10:22

Ik heb Jan Peeters, uit Broechem, komt,ook wel in jouw buurt denk ik. Ben er heel tevreden van, neemt de tijd, veel geduld met jonge paarden etc.

Als je zijn nummer wilt stuur je maar een PM...

Bitterbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 00:20

Ik woon in Weelde. Dat is niet ver bij jouw vandaan. Ik laat een hoefsmid uit Gilze (nederland) komen. Hij bekapt en beslaat mijn paard zeer netjes en is ook heel vriendelijk in de omgang met mijn paard terwijl het echt een lastpak kan zijn soms. Ook is hij heel groot, dus als hij begint te stuiteren dan ben je ook direkt ver van huis. Ondanks deze problemen heeft hij niet opgegeven en laat mijn paard zich goed beslaan/bekappen door hem.
Als je zn site/telefoonnummer wilt hebben laat het maar weten via pb.

kim26

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 18:12

Mijn Smid komt uit Bladel en ik ben erg tevreden over hem. Mathijs van Nassau. Bij intresse kan ik je wel zijn nummer geven.

patriciah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 13:50

jelle fierens uit postel. beslaat nog paarden in arendonk.
telefoonnummer kan ik je geven via pb.
hij is gediplomeerd hoefsmid en doet erg graag ortopedisch en speciaal beslag, dus moeilijke voeten vindt hij niet erg! Lachen