[GZ] insturctrice regio 0492

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LovesHerPony

[GZ] insturctrice regio 0492

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-08 15:10

Ik ben op zoek naar een instructrice aan huis of in de omgeving.

Ik ben op zoek naar iemand die mij regelmatig dressuurles kan geven en 1x per maand springles.
Ik heb vele verschillende instructeurs en instuctrices gehad en heb dus geen vaste rijstijl.

Ik heb zelf een buitenbak met goed hindernismateriaal aan huis. (helaas geen licht dus hier moet even naar gekeken worden hoe evt. op te lossen als het les aan huis wordt)

Ik zoek iemand die afspraken kan nakomen.
Ik ben zelf springgericht het is misschien handig als hier in dressuur lessen ook aan gewerkt kan worden.
Ikzelf ben niet iemand die er van houdt het paard over de hindernis heen te slaan.
Ik hoor ook graag op wat voor een manier je ongeveer les geeft dus wat ik kan verwachten.

Noppert

Re: [GZ] insturctrice regio 0492

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 15:39

Ik les zelf bij Henrita Janssen in Venhorst (dressuur) en ben daar super tevreden over. Zij komt niet bij je thuis, dus moet je daar naar toe. Op zich wel fijn want ze heeft een overdekte rijhal. In springen ben ik niet zo thuis, maar als je wilt kan ik wel eens bij de rijvereniging vragen. Die rijvereniging (Boekel) is misschien ook een optie, want daar geven ze ook springles/dressuurles.

LovesHerPony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-08 18:08

Noppert schreef:
Ik les zelf bij Henrita Janssen in Venhorst (dressuur) en ben daar super tevreden over. Zij komt niet bij je thuis, dus moet je daar naar toe. Op zich wel fijn want ze heeft een overdekte rijhal. In springen ben ik niet zo thuis, maar als je wilt kan ik wel eens bij de rijvereniging vragen. Die rijvereniging (Boekel) is misschien ook een optie, want daar geven ze ook springles/dressuurles.

Daar wil ik net geen les meer hebben.

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-08 20:00

Tja, ieder het zijne, ik ben over zowel Henrita als over de rv erg tevreden.

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-08 13:45

pb crossmonster even. Ik heb les van haar gehad en begin er binnekort weer mee.
Zij zit in Heesch, geeft dressuurles maar ze heeft mij ook wel geholpen met springen en ben er beiden erg tevreden mee.
succes Knipoog