Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CCCCorine schreef:Met John Kool heb ik zeer goede ervaringen. Hij heeft meerdere keren zadels voor mij nagekeken en waar nodig ook netjes aangepast. Ligt je zadel al/nog goed, dan zegt hij dit ook eerlijk. Je betaalt je dus niet scheel voor een aanpassing die helemaal niet nodig is. Ik heb laatst nog een fijn tweedehands zadel van hem gekocht, waar ik erg blij mee ben. Service is uitstekend en hij is erg klantvriendelijk.
Cardy schreef:Hey suus! Had in je vorige topic ook al gereageerd.
Ik vind John Kool helemaal super!
Ik heb genoeg zadelmakers gehad, en hij is de enigste die het zadel goed krijgt bij Vita.
Dus gewoon John uitnodigingen, huphaha
Ook erg aardige man, ook een goeie service
Marcato schreef:Cardy schreef:Hey suus! Had in je vorige topic ook al gereageerd.
Ik vind John Kool helemaal super!
Ik heb genoeg zadelmakers gehad, en hij is de enigste die het zadel goed krijgt bij Vita.
Dus gewoon John uitnodigingen, huphaha
Ook erg aardige man, ook een goeie service
Had ik daar niet meer op gereageerd dan???
Goed om ook van jou te horen dat je zo positief bent! Ik begin er al wat meer vertrouwen in te krijgen. Er zijn zoveeeeel zadelmakers, maar ik moet wel die ene goeie hebben, haha!
Weet jij toevallig waar hij vandaan moet komen en wat hij rekent voor kosten (voor bijv. alleen langskomen voor controle e.d.)???
En hoe is de service nadat je een zadel hebt gekocht? Bijv. opvullen en nakijken na een aantal weken/maanden, zit dat in de garantie of service?
gomir schreef:Ik heb ook erg goede ervaringen met John Kool. Laat hem eigenlijk ieder jaar langskomen om mijn zadels te controleren. Voorrijkosten lopen wel wat op, omdat ik in zo'n uithoek zit, maar heb er bij hem gewoon vertrouwen in dat het goed gaat en ik ben ook mijn zadels geen week kwijt.
Misschien een combi-afspraak makenAls hij al in Haarlem zit is Den Helder nog maar een minuut of 50
(wacht namelijk op een afspraak, hij zou me bellen als hij weer een keer deze richting op kwam)