Ik ken Paul heel goed en ben supertevreden over hem. Ken weinig mensen die zo intens begaan zijn met de dieren en super kundig. Mijn paard had echt vreselijk zomereczeem en heeft nu manen tot onder zijn schouder. Hij schuurt eigenlijk nooit meer. Een peesblessure, hoe raar het ook klinkt, was binnen 3 maanden over. Hij had volgens Kootwijkerbroek een gat van 65% in een tussenpees, na 6 weken weer een scan was het gat helemaal dich moest alleen nog structuur krijgen. Na 12 weken was er helemaal niets meer van te zien op de scan. Paul van Veterinair Klassieke Homeopathie uit Maarheeze heeft dit paard in behandeling. Je moet wel tegen eerlijke mening kunnen want als jezelf iets doet wat niet kan hoor je dat ook. Ik ken mensen die daar niet tegen kunnen en toen was Paul niet goed natuurlijk. Ik ben niets anders dan lof, kan er nog veel meer voorbeelden van geven maar dan wordt dit verhaal erg lang.
Paul is inderdaad erg direct en eerlijk maar ik vind dat fijn. Weet je tenminste waar je aan toe bent.
Voordat Paul mijn paard behandelde, was ik eerst 2 keer naar een dierenarts geweest maar die keken alleen maar 1 plek nl daar waar ie op dat moment pijn had. Ze hebben niet naar de oorzaak gekeken en stuurde me gewoon naar huis met uiteindelijk 6 weken onnodige stalrust (en niet te vergeten een dikke vette rekening) ! Na die 6 weken liep mijn paard nog steeds slecht en wist ik nog steeds niet wat hij had. Nu na 9 weken behandeling door Paul weet ik het wel en loopt hij beter dan ooit tevoren. Al na een week 2 zag ik trouwens verschil.
Ik ken het niet, ondanks dat het hier niet zo ver weg is. Hebben ze daar ook een website?
nee geen website, ik had er nog nooit van gehoord een paar stalgenoten van me lieten hun paarden al door hem behandelen, zo ben ik met hem in contact gekomen