[GZ] Zeer goede zadelmaker omg. Haarlem

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marcato

[GZ] Zeer goede zadelmaker omg. Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-08 16:28

Aangezien ik helaas na 1,5 alweer toe ben aan een nieuw en (dit keer) goed passend zadel, zoek ik met SPOED een ZEER GOEDE en DESKUNDIGE zadelmaker welke in omg. van Haarlem komt.

Ik ben helaas het vertrouwen in zadelmakers een beetje kwijt geraakt, dus ik vind het nu erg moeilijk om echt een goeie te vinden.

Dus, wie weet er iemand....???

batje

Re: [GZ] Zeer goede zadelmaker omg. Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 23:29

Ik ben na een reeks teleurstellingen weer bij Daaleman uitegekomen.. hij reist ook naar Haarlem, kosten ca 80 euro. Succes! Lachen

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-08 12:33

Ik hoor ook goede verhalen over John Kool en Jan van Rijs. Iemand daar ervaring mee???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 13:55

Arie Boer, zeer deskundig.
Is niet echt van de omgeving Haarlem, maar ik weet dat hij volgende week bij mij op stal komt om een WOW af te stellen, dus misschien handig om te combineren?

sabje19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 23:24

Balen voor je Suus dat je weer een ander zadel moet. Heb toen der tijd ook het probleem gehad dat mijn zadel verkeerd was aangemeten door een passervice.
Ik rijd nu met flair en ralph is zo enorm veranderd in z'n spieren, moest zelfs een nieuw zadel met een groter boom omdat het niet meer paste.

Ik kan ook Arie aanraden. Ben zeer tevreden over hem. (moet hem ook nodig weer eens bellen)
Heb helaas met van rijs en John kool geen ervaring.