Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sophie schreef:Ik denk dat geen van bovenstaande maneges voldoet aan de eisen van dd topicstarter..
Evelienepien schreef:Om een paar stallingen te noemen:
- Wintelre: manege Heideros
- Eindhoven: manege van Dongen/ manege van de Pol
- Heeze: manege Meijldijk
- Geldrop: manege Meulendijks
- Leende: manege Molenberg
- Veldhoven: paardensportcentrum de korze / manege de Vooruitgang /pensionstal vlakbij het zwembad het Witven (naam weet ik niet precies) op de Run
- Eersel: paardensportcentrum de Kempen / daar tegenover: pensionstal vd Aalst / pensionstal het Rundal
- Steensel: is in dezelfde straat als PCK de Kempen zit een pensionstal tegenover de Wasserij Steensel, Smits
- Knegsel: Stal van Dillen
Hoe het met prijzen en faciliteiten ed zit weet ik niet!
Het zijn in ieder geval pensionstallen die binnen een straal bij Eindhoven te vinden zijn!
Succes ermee!
Renske_ schreef:@evelienepien, bedoelde het ook niet negatief hoor
@trennie, sta jij bij bokker griebels op stal? zo ja dan zou ik als ik de TS was er idd even gaan kijken, daar staan ze echt erg fijn!
Hilde_q schreef:Bij mij op stal in WaalreSuper leuke stal, iedere dag weidegang van half 9- 6(-7 uur), brok. Hooi, stro en zaagsel aanwezig. Is volgens mij 175 euro per maand
MEt GROTE buitenbak en aan de bak het bos
Hilde_q schreef:Bij mij op stal in WaalreSuper leuke stal, iedere dag weidegang van half 9- 6(-7 uur), brok. Hooi, stro en zaagsel aanwezig. Is volgens mij 175 euro per maand
ReJo schreef:Hilde_q schreef:Bij mij op stal in WaalreSuper leuke stal, iedere dag weidegang van half 9- 6(-7 uur), brok. Hooi, stro en zaagsel aanwezig. Is volgens mij 175 euro per maand
Is dat hoefnagel?