Omgeving Beekbergen/ Apeldoorn : Hulp gezocht!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Omgeving Beekbergen/ Apeldoorn : Hulp gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 01:08

Hallo! Ik zoek hulp met een aantal dingen!

Dit zijn:

-Schrik en obstakeltraining. Dit wil ik erg graag, omdat dit erg schrikkerige pony's zijn. Hier MOET je in ervaren zijn, anders gaat het je niet lukken!

-Vrijheidsdressuur. Dit wil ik ook erg graag, maar niet al te moeilijke oefeningen. Gewoon de Basis, en later zien we wel meer. Hier hoef je niet perse ervaren in te zijn, maar je moet wel wat ervaring hebben, en niet 1 of 2 kunstjes kennen.

-Buiten spelen. Leuke dingen met de pony's doen, bijv. met de bal spelen. Dit wil ik ook erg graag, omdat de pony's maar meestal voor zich uit staan te staren.

-Grondwerk en communicatie. Dit wil ik absoluut! Iemand die mij leert luisteren naar paarden, die mij leert om ze te begrijpen, en wat ze 'bedoelen' hoe ze de oorstand hebben bijv. Hier moet je ECHT in ervaren zijn, zodat ik niet de verkeerde dingen aan leer.

-Longeren. Hier wil ik ook hulp bij omdat ik soms maar wat zit te klooien. Hier moet je ook echt ervaren mee zijn.

Ik zoek iemand die:

- Met respect met mijn pony's omgaat.

- Die GEDULT heeft, dit is erg belangrijk bij deze pony's.

- Die ze niet zo maar een trap of een lel geeft omdat ze iets verkeerds doen.

- Die niet al te veel vraagt, aan gezien ik niet veel te besteden heb.

- Die zelf materiaal heeft. ( zeiltjes/balkjes/enz heb ik wel.)

- Leeftijd maakt opzich niet zo veel uit, maar e moet wel ervaring hebben met de dingen waar ik hulp bij wil!

Info over de pony's:

Ze zijn allebij rond de 20, en niet top fit meer, daarom wil ik iemand die het allemaal rustig opbouwd.
Een jaar geleden ben ik begonnen met longeren, het gaat nu wel okee, maar toch loop ik soms tegen dingen aan die ik niet snap/ begrijp. Het zijn super lieve pony's, maar ze hebben soms wel hun truckjes. Ze ze zijn vrij eigenwijs, maar zeker niet vals! Met hoefjes uitkrabben kunnen ze soms vervelend zijn.En 1 pony's is vrij heet.

Zelf ben ik 13, en kan ik ze makkelijk aan. Maar er zijn dingen waar ik gewoon hulp bij wil hebben.
Lijkt dit je een uit daging? Plaats snel een reactie of pb me! Je hoeft niet perse alles te kunnen. Maar wel graag!

adnariM

Re: Omgeving Beekbergen/ Apeldoorn : Hulp gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 20:31

Je hebt pm.