(GEZ) Vakantie te paard in texel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

doom

(GEZ) Vakantie te paard in texel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-07 17:35

Hallo,
Ik hoop dat ik het zo goed geplaats heb, ik ben namelijk op zoek naar een vakantie huisje/caravan etc met paardenstalling.
Het liefst in Texel.
Mijn Grootste eis is DIRECT aan het bos en daar van uit te kunnen door lopen naar het strand.
Aangezien ik nog een jong paard heb en geen risico's wil lopen!
we willen graag zo rond eind april zodat we met gemak het strand nog op kunnen!
ik hoop op een hoop reacties van ervaringen van stallen maar ook eigen plekjes!!

alvast bedankt! Haha!

Wendy15

Re: (GEZ) Vakantie te paard in texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 19:50

doom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-07 09:14

Wendy15 schreef:

Het ziet er erg leuk uit !!!!
Welke huisjes zijn het dichts bij de manege?
er is dus meteen een ruiterpad naast de manege ? Knipoog

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 15:29

Ik heb er gewerkt en stage gelopen Lachen De eigenaar heeft een manege en fokkerij. Er zijn idd verschillende huisjes, maar er zijn stallen bij het bos, waar je dus ook meteen in het bos staat en zo het ruiterpad op kan en zo door naar het strand Lachen Als je precies wilt weten hoe of wat moet je even op de site kijken of bellen Lachen Kan je wel vertellen dat de paarden in een lekker dik pak stro staan en niet in zo'n miezerig klein laagje Haha!

doom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-07 16:08

Wendy15 schreef:
Ik heb er gewerkt en stage gelopen Lachen De eigenaar heeft een manege en fokkerij. Er zijn idd verschillende huisjes, maar er zijn stallen bij het bos, waar je dus ook meteen in het bos staat en zo het ruiterpad op kan en zo door naar het strand Lachen Als je precies wilt weten hoe of wat moet je even op de site kijken of bellen Lachen Kan je wel vertellen dat de paarden in een lekker dik pak stro staan en niet in zo'n miezerig klein laagje Haha!

Ik heb ze ook zojuist gebeld .
Er werd mij alleen wel verteld dat het niet direct aan het bos is maar dat je deels een stukje fietspad heb. Misschien had ze het dan over het strand? ik ben zeer geintresseerd!! Haha!
kan je daar ook 1 pony/paard huren ?

Edit: je kan geen paard/pony huren zonder begeleiding jammer Verdrietig

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 16:16

Er zijn 2 stukken bos en om van het ene naar het andere te komen moet je even een weg oversteken. Maar het is daar niet druk, en je kan verder ook overal langs het fietspad. En door het 2e bos zo door de duinen naar het strand Ja
Een paard of pony huren kan alleen onder begeleiding. Er worden vanuit de manege bos en strandritten gereden, maar dus alleen met begeleiding voorop. En je moet ervoor reserveren. Maar als je nog vragen hebt kun je het beste even bellen Ja Zijn hele vriendelijke mensen en die kunnen je precies vertellen hoe of wat Lachen

doom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-07 16:27

Wendy15 schreef:
Er zijn 2 stukken bos en om van het ene naar het andere te komen moet je even een weg oversteken. Maar het is daar niet druk, en je kan verder ook overal langs het fietspad. En door het 2e bos zo door de duinen naar het strand Ja
Een paard of pony huren kan alleen onder begeleiding. Er worden vanuit de manege bos en strandritten gereden, maar dus alleen met begeleiding voorop. En je moet ervoor reserveren. Maar als je nog vragen hebt kun je het beste even bellen Ja Zijn hele vriendelijke mensen en die kunnen je precies vertellen hoe of wat Lachen

Ik heb idd ook al een aantal keer gebeld .. de eigenaar (man) van de stal vond ik niet zo aardig klinken

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 16:31

Haha hij is kort en duidelijk en maakt soms gekke grapjes Tong uitsteken In het begin snapte ik zijn humor ook niet zo Nagelbijten / Gniffelen Maar het zijn écht hele vriendlijke mensen Ja Haha! Heb er met heel veel plezier een zomer vakantiewerk gedaan én daarna óók nog stage gelopen Haha! Supertijd gehad Ja Haha!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 00:03

In de paard en spul van december staat het eea van ruiterroutes texel. Hoeve Vrij en Blij verhuurt dacht ik ook stallen, maar ik weet niet precies hoe die gelegen zijn. http://www.wambinghe.nl/index.php?pen=Y

doom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-07 13:01

Amable schreef:
In de paard en spul van december staat het eea van ruiterroutes texel. Hoeve Vrij en Blij verhuurt dacht ik ook stallen, maar ik weet niet precies hoe die gelegen zijn. http://www.wambinghe.nl/index.php?pen=Y

Hey dank je wel !
zit er mooi uit ik heb ze zojuist een mail gestuurd met de vraag hoe de locatie ligt Knipoog
hij is namelijk ook goedkoper als de andere stal Haha!

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 20:39

Bij de zeedistel (www.zeedistel.nl) hebben ze een heel kleinschalige stalling, die direct aan het bos ligt.
Ik geloof dat je alleen een fietspad moet oversteken, zo'n pad van 5 tegels breed, IN het bos.
Hele lieve mensen zijn dat, een aanrader!
Ze verhuren hun eigen paarden niet, maar bieden stalling aan.