Na het doorspitten van heeel veel topics ben ik nogsteeds niet veel wijzer geworden. Wie kent een goede zadelmaker met een goede passervice en wat zijn jou ervaringen? Ik zoek een goede zadelmaker regio NH ZH UT maar als DE zadelmaker in brabant blijkt te zitten ga ik er ook heen hoor! En welke merken levert jouw zadelmaker/passervice? Ook minder leuke ervaringen zijn welkom maar hou het netjes.
ja mee eens heeeele goei ervaringe mee ! me andere paard moet nog een nieuwe zadel ik laat geen ander bij haar komen dan die man !
ik ga ok niet met me paard naar sta-rho daar heb ze de rug van me pony een beetje kapot gemaakt. hipporama het zelfe allen met een vulzijdigheidszadel.!
Laatst bijgewerkt door Rijan_ op 06-01-08 11:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Van Rijs uit Zevenhuizen geloof ik . Is wel een goede . Toen ik mijn nieuwe dressuurzadel kreeg kraakte die , en toen heeft hij hem gemaakt . Sindsdien is er nooit meer wat gebroken of kapotgegaan aan dat zadel . Hij is goedkoop en goed
Over van Rijs zijn de meningen idd verdeeld. Ik heb de ervaring dat de zadels vaak nogal smal aangemeten worden door van Rijs. Kunnen incidenten geweest zijn natuurlijk, maar ik kies daardoor liever een andere zadelmaker.