Voor volgend jaar ben ik opzoek naar een nieuw plekje voor mijn hafje. Aangezien ik nu 's morgens en 's avonds elke dag naar stal moet om haar buiten/binnen te zetten en ik dan werk en het simpel weg niet meer red om haar eerst buiten te zetten.
Wat ik zoek;
Veel weidegang, waar ze dus ook buiten worden gezet. Hooi/kuil Buiten en/of binnenbak
Wie heeft er nog tips voor een mooie stalling?
Heb er al een paar in Nuth/Hulsberg/Oensel gevonden wat me wel wat lijkt maar misschien weet nog iemand iets.
Ik zou zeker gaan voor Jos Bemelmans in Hulsberg! Heel fijne pensionstalling met het hele jaar door weidegang (ik weet hoe moeilijk dat is in Zuid-Limburg... ). Verder worden de paarden er heel goed verzorgd, kun je er lekker buitenrijden en er zijn zoveel fasciliteiten... Ik weet niet of je er al eens geweest bent? Anders zeker doen; het zijn heel aardige mensen. Adres weet ik niet precies; in ieder geval Wissengrachtweg...
@Nicky: ik heb geen aandelen, hoor en mijn paardjes staan er niet meer (komen naar huis), maar vond en vind ik echt de meest ideale stalling! Ik ben benieuwd als je eens bent wezen kijken!
Als je volgend jaar naar Bemelmans in Hulsberg wilt zou ik echt nu al gaan informeren, daar schijnt een gigantische wachtlijst te zijn. Zover ik weet zijn hun ook een van de weinige die de paarden buiten en binnen zetten en daarnaast ook nog eens goede faciliteiten hebben.
Blauwe Steen is bijna geen weidegang en vind ik persoonlijk ook erg donker etc. en Bemelmans heeft inderdaad erg lange wachtlijst. Ik heb mijn paarden in het Heuvelland staan, maar dat is erg ver van Beek af. Je zou nog in Merkelbeek kunnen kijken bij Nathalie trainingstables ofzoiets (op terrein van Pauls Westernstables). 's Winters geen weidegang, maar ze komen wel buiten. Ook in Einighausen is een nieuwe stalling waar wel weidegang is, maar ken dat adres niet. Kan er wel achterkomen als je interesse hebt. In Jabaak is ook nog een stal die weidegang bied, maar die hebben wel alleen een buitenbak.
Heb inmiddels besloten dat het óf Manege de Blauwe Steen of stal Bemelmans in Hulsberg wordt Mochten er nog mooie stallen zijn mét weidegang is het uiteraard nog steeds welkom !