Ik zou graag willen weten wat jullie ervaringen zijn met internet-winkel Divoza. Ik heb namelijk een
paar mooie spulletjes gezien. Maar als jullie zo iets hebben van, dat ik dat beter niet kan doen, doe ik
dat natuurlijk ook niet

Nou brand maar los!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dirkje_ schreef:Is Harry's Horse dan geen goed merk?
Ja, sorry ben niet zo thuis in de merken van paardenspullen
hestejente schreef:Dirkje_ schreef:Is Harry's Horse dan geen goed merk?
Ja, sorry ben niet zo thuis in de merken van paardenspullen
Daar verschillen de meningen over. Sommige mensen vinden het geweldig. Ik vind het niks. Ik vind het er niet mooi uitzien, de kleding die ik er van heb gehad vond ik niet lekker zitten en ik koop liever een echt goeie jas/stel peesbeschermers/wat dan ook dan een goedkoop flutding. Zoals ik het zie - en ik wil hiermee niet de HH- of setjesfans beledigen, ik geef alleen mijn mening- verkoopt Harry's Horse vooral spullen die 1 seizoen aardig meegaan en die je daarna toch in de prullenbak flikkert omdat er een nieuwe mode is en iedereen ineens een ander soort dekje/broek/frontriem nodig denkt te hebben.
__KELLY schreef:ik vind harry's horse ook geen mooi merk maar dat die spullen niet lang meegaan vind ik een beetje onzin,
ik heb al heel lang een dekje die ik altijd op buitenrit gebruik en die leeft al 4 jaar lang zonder beschadigingen
en de dekens vind ik ook redelijk netjes heb ook een paar jaar een regendeken van HH gehad..
en ik kijk echt niet neer op het merk omdat het misschien wat goedkoper is , dat vind ik wat oppervlakkig
Nikka schreef:Spullen voor de paarden zijn beter dan de spullen voor de mensen van Harry's Horse, vind ik.