[GZ} stalling omgeving Renswoude

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Daantje1981

[GZ} stalling omgeving Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-07 20:41

Omdat het er naar uitziet dat ik over een tijdje naar Renswoude ga verhuizen ben ik vast een beetje opzoek naar stalling in die omgeving.

Vandaag heb ik even rondgekeken op Hippisch centrum de Schalm. Ziet er erg mooi uit daar!

Maar zijn er mensen die daar in de omgeving ook hun paard hebben staan? Waar ongeveer? en hoe is de sfeer overal?

Ik ben erg nieuwsgierig naar de stalling en de mensen daar Haha! Haha!

Anoniem

Re: [GZ} stalling omgeving Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 15:42

Je hebt hier in de buurt echt een hele hoop stallen!
Hippisch Centrum de Schalm is een van de meest uitgebreide qua faciliteiten, echter schort het helaas aan uitrijmogelijkheden, je moet eerst 45 min over een druk bereden dijk voordat je in het bos uit komt.
Ik weet niet precies wat je zoekt en wat je eissen zijn. Als je ze hier opsomt, dan kan ik zo uit mn hoofd een paar stallen opnoemen, heb ze bijna allemaal wel gezien. (eerst alle stallen bekeken voordat ik zelf een keuze ging maken waar ik mn paard wilde stallen Lachen )

aletniessen

Re: [GZ} stalling omgeving Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 22:45

misschien dat dit iets voor je is www.stoeterijwillemien.nl dezelfde faciliteiten ongeveer, alleen met geweldige uitrijmogelijkheden. Je mag altijd langskomen om uitgebreid rond te kijken.