Ik ben alle topics van de zoekfunctie al doorgelopen maar heb nog steeds niet de stal die ik zoek dus hierbij de vraag of jullie misschien nog iets voor mij weten.....
Ik zoek een stal... ...die per 1 januari beschikbaar is ...waar de paarden ook in de winter enkele uren naar buiten komen(en het liefst in een groep) ...waar een berijdbare baan is (buiten en/of binnen maakt niet uit) ...die bij voorkeur een buitenstal beschikbaar heeft ...waar voor mij wordt gevoerd (verder doe het zelf is prima) ...waar ik fijn kan buitenrijden ...in de omgeving van Amsterdam, bij voorkeur ergens langs de kust (tussen beverwijk en limmen) maar in de omgeving van de zaanstad of rondom het amsterdamse bos is ook goed
Ik sta op dezelfde stal als @raven. Stalling is rond de €150,-,. Je kan lekker buitenrijden. Je bent zo op het Noordwijkse strand en de duinen. Er is een verlichte buitenbak en een longerbak. Vollop weiland. Je moet wel voor jouw eigen voer zorgen en stro. Er wordt 's morgens gevoerd. Het clubje is zo dat wij elkaar altijd helpen. Stal: Klaas Wassenaar. Leeweg 21, Noordwijkerhout.
Eigenlijk voldoen wij aan alle eisen, maar zijn net even te duur denk ik?? Kijk voor foto's even in mijn profiel of klik de link aan in mijn onderschrift.
Ja ze gaan daar elke dag naar buiten! Alleen in de maanden maart en april mogen ze het land niet op. Dan werken we met een aantal mensen in ploegen om de paarden minstens twee keer per dag, minstens een uur los in de bak te hebben.