GZ ervargingen met endurancebroeken van Saddle-up

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DianneM

GZ ervargingen met endurancebroeken van Saddle-up

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-07 14:13

En dan met name deze rijbroek: http://www.saddle-up.nl/N_art_114.html

Ik zou graag willen weten hoe de pasvorm van deze broek is en welke maat ik met confectiemaat 44 het beste zou kunnen bestellen.

Alvast bedankt!

Only_Hellen

Re: GZ ervargingen met endurancebroeken van Saddle-up

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 16:57

Hier Saddle-Up zelf Haha! . Ik las welke maat je zoekt. Ik draag dezelfde maat als jij, en heb van de sportack een M. Die zit heel erg goed. Hij valt heel hoog uit, wat ik zelf nu in de winter ideaal vind. De saddlebums vallen iets lager. Deze hebben ook een elastiekje onderaan. Ik heb ze nog maar sinds kort uit Amerika binnen, en doe dat rechtstreeks, dus zonder tussenkomst van een leverancier. De eerste exemplaren zijn nu net de deur uit, dus er zullen nog weinig mensen hun persoonlijke ervaringen hier kunnen vertellen.

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-07 18:43

dankje voor je reactie! Dat hij hoog valt, vind ik zelf wel prettig, want dan zit het allemaal even net wat lekkerder in mijn buik! Je ziet binnenkort wel een bestelling verschijnen van mij!

Vallen ze eigenlijk kort of lang? Niet dat mij dat heel erg veel uitmaakt, kan er desnoods wel een stukje afhalen aan de onderkant Lachen

Only_Hellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 18:46

Ze vallen lang. Maar ik heb zelf korte benen, dus valt een broek snel lang hahaha.

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-07 18:50

dat probleem heb ik ook, ben 1.58 kort haha!

Only_Hellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 18:58

Dan val ik nog mee met mijn 1.60. Maar dan zal ie inderdaad lang zijn. Ik laat hem zelf bij mijn enkels een beetje opstropen zeg maar. Die saddlebums vouw ik echt om.
De sportacks zijn aan de onderkant vrij smal, maar daar heb je om je enkels verder helemaal geen last van. Ze hebben ook helemaal geen leer, kunstleer of suede-achtige stof voor de padding. Dit is met een dunne flecce of viltachtig materiaal gedaan. Ze zijn van katoen met lycra, dus niet echt waterafstotend maar wel heerlijk warm.

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 08:33

ik word nieuwsgierig, heb je er meer info over?

Only_Hellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 10:30

Tja, wat wil je nog meer weten? Hij voelt een beetje als een goed aansluitende legging maar dan niet een glimmende. En dan uiteraard wel met een padding in de knieen en de zit. Hij is echt heel hoog; geen koude rug met opstijgen. En ik gooi hem voor de zekerheid maar niet in de droger, om krimpen en vaal worden te voorkomen.