Dressuurproeven op mp3??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Wilt

Dressuurproeven op mp3??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-07 13:39

Heeft iemand de dressuurproeven toevallig op mp3. Ik wil graag oefenen maar aangezien ik meestal alleen op stal ben wilde ik dat met mijn mp3 speler doen. Ik ben op zoek naar de proeven van het M1. Dus als iemand ze heeft heel graag Haha!

Roxx

Re: Dressuurproeven op mp3??

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 13:42

Lijkt me erg lastig, want het ene paard loopt een stuk sneller dan het andere. Denk dus dat het het handigst is om iemand jouw proefje te laten voorlezen terwijl jij rijdt en dit dan opneemt. Dan is het in ieder geval afgestemd op jouw paard. En dan nog lijkt het me lastig omdat je, als er ook maar even iets anders gaat, het niet meer klopt.

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 13:44

Of gewoon even uit je hoofd leren. Goede training voor je hersenen...en altijd proefje bij de hand.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 20:19

Iemand een keer je proef voor laten lezen en als diegene dat doet opnemen op je MP3. Veel mp3's hebben nl een record functie.

kimG

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 21:34

je kunt eventueel ook opnemen met je pc of lptop dan kune je bijvoorbeeld het programma audacity gebruiken. Dus kun je eventueel naderhand nog knippen of spoelen als tijdens het oefenen je steeds verkeerd uitkomt met de tijd. Dit soort programma`s kun je gemakkelijk downloaden op http://www.download.com
succes gr Kim