Rusthuis empe... iemand bekend?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xxAnsxx

Rusthuis empe... iemand bekend?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-07 11:01

Hallo!

Aangezien ik aan het uitpluizen ben waar mijn vorige paard zich bevindt..
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=870475&hilit=

De meid aan wie ik Kashmir heb verkocht maakt er maar een raar verhaal van, op haar hyves is te lezen dat ze em verkocht heeft en heb der net gesproken op msn en zegt dat ie ziek was en naar een rusthuis is gegaan van een vriendin van haar. (pris zegt ze dat die vriendin heet)

Meer wil ze me niet vertellen en ook niet hoe het gaat, dus probeer er achter te komen of het rusthuis werkelijk bestaat...

Ben op google 1 rusthuis tegengekomen en heb heengebeld en was geen Kashmir bekend.

Pas als ik weet waar het lieve dier is en of hij het goed heeft geef ik pas op..

Mijn vraag nu... wie kent rusthuis empe van ene Pris?

groetjes Ans

alvast bedankt..

Tanja

Re: Rusthuis empe... iemand bekend?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 12:19

OV is niet bedoeld om vragen te stellen over ervaringn met rusthuizen, daar hebben we EA-GZ Diensten voor Knipoog

OV-->EA-GZ Diensten.

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 13:06

Ik ken wel een stal die ook rusthuis heeft. Dat is van de familie Boesveld (loonwerkersbedrijf en pensionstal) uit Empe. Of was dat diegene die je ook al gebeld had?? als je het telefoonnummer niet kunt vinden moet je maar even pben.

xxAnsxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-07 13:16

cavaletti schreef:
Ik ken wel een stal die ook rusthuis heeft. Dat is van de familie Boesveld (loonwerkersbedrijf en pensionstal) uit Empe. Of was dat diegene die je ook al gebeld had?? als je het telefoonnummer niet kunt vinden moet je maar even pben.

hey dank je voor je reactie, maar dat is idd degene die ik al gebeld heb..
Ik weet dus niet eens of het wel waar is dat ie naar een rusthuis is, kan er ook niks over vinden namelijk en de persoon in kwestie is niet te vertrouwen..
Maar je weet nooit of iemand toevallig "het rusthuis" kent..
Een heel gepuzzel iig..

groetjes Ans

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 13:25

Ik heb daar 10 jaar gewoond en dat is het enige rusthuis wat er is. Er zijn wel een hoop pensionstallen bij boeren waar je natuurlijk ook je oude paard kunt stallen (als je dat dan ook onder rusthuis verstaat)

xxAnsxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-07 13:58

cavaletti schreef:
Ik heb daar 10 jaar gewoond en dat is het enige rusthuis wat er is. Er zijn wel een hoop pensionstallen bij boeren waar je natuurlijk ook je oude paard kunt stallen (als je dat dan ook onder rusthuis verstaat)

Ze had het echt over een rusthuis... Ik vertrouw haar ook echt niet en zoek gewoon door totdat ik weet waar hij is.
Pas als ik weet waar hij is en als hij het goedheeft kan ik me er weer bij neerleggen... vind het zo vaag allemaal, ze wil niet precies zeggen waar hij is Verdrietig ...

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 19:18

Die ken ik ook, daar staat mijn ex-verzorgpaard. Ze staan daar meer in een koppel op het land met een stel oude en ook een stel jongen (opfok) paarden door elkaar.

Ratjetoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 17:52

Boesveld is idd het enige rusthuis dat ik ken in Empe. Volgens mij geven ze die mogelijkheid ook aan in advertenties op MP.