Hallo!
Ik ben Saskia en ik zoek een leuk en gezellig stage bedrijf voor 10 weken. Het gaat om de periode van 21 april t/m 27 juni.
Ik doe nu het eerste jaar van het MBO paardenhouderij op het Holland college in Maasland. Ik zoek een kleinschalig bedrijf waar toch een hoop te leren valt. Het liefst een een bedrijf waar ze aan fokken of aan handelen doen, maar dat hoeft niet perse. Naast stalwerkzaamheden wil ik graag ook andere dingen doen die bij dit vak horen. Vind het leuk om met paarden te werken en wil er dan ook helemaal voor gaan! Graag een bedrijf die het leuk vind om met stagiaires te werken en aangesloten is bij aequor (anders een nummer aanvragen bij http://www.aequor.nl)
Ik woon in Leidschendam als het kan in de buurt en anders zou ik graag intern willen en eventueel een kleine pony (shetlander) mee nemen (we hebben zelf trailer+auto)
Ik zelf ben trouwens 16 jaar en heb ongeveer 9 jaar ervaring met paarden, zowel rij als verzorging. Heb een paar keer aan oefencrosjes mee gedaan wat ik helemaal leuk vind! Ik heb een eigen shetland pony waarmee ik men.
Dus heb je een leuk bedrijf en wil je graag werken met een stagiaire hoor ik het graag via pb!