Creatieve teken/schilder-mensen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Joyce_

Creatieve teken/schilder-mensen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-07 22:32

Ik heb een erg leuk idee voor een verjaardagscadeau voor m'n moeder, maar kan mezelf er niet echt mee helpen.. Ik kan namelijk best tekenen hoor, maar echt twee honden waarheidsgetrouw op papier krijgen gaat me niet lukken Schijnheilig

Vroeg me dus af of er misschien een creatieve bokker is die me met dit probleem kan helpen. Het gaat om twee cavalier king charles hondjes, waar ik dan een mooie duidelijke foto van zal maken. Cadeau hoeft pas begin april af te zijn, dus ik heb de tijd. Als iemand nog op zoek is dus, naar een leuk projectje voor tussendoor, hier ligt je kans Haha! Wil hem het liefste op A3 formaat (en als je het een uitdaging vind nog groter te werken, is dat natuurlijk geen probleem, haha!)

Wil wel graag een échte mooie tekening van ze, want stripfiguurtjes tekenen kan ik zelf ook, haha. Als je mij uit de brand kan helpen, dan héél graag even hier in het topic melden wat je ervoor zou vragen (want uiteráárd is dit tegen betaling) en misschien een of twee voorbeeldjes van wat je al getekent hebt. Lachen

Alvast bedankt!

Liefs, Joyce

DianneM

Re: Creatieve teken/schilder-mensen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 22:35

heb je een foto van de hondjes? Dan kan ik even bedenken of mij dat zou kunnen lukken of niet Bloos

Een aantal van mijn tekeningen staan hier, echter zijn dit alleen paardentekeningen, de rest heb ik niet online staan:
http://www.gypsydiamonds.nl/Art/Art.htm

anita

Re: Creatieve teken/schilder-mensen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 20:21

Ik stuur je even een pm zodat ik voorbeelden via de mail naar je toe kan sturen.