[GZ] stage tussen de arabieren (of barokke paarden)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kady1

[GZ] stage tussen de arabieren (of barokke paarden)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-07 17:44

Hallo iedereen,

Voor mijn eindstage (dus afstudeer project) ben ik opzoek naar een stage tussen de arabieren (of barokke paarden, maar liefst arabieren).
De stage begint in officieel op 21 april (wk 17) en eindigt officieel op 6 juni (wk 23) daar zitten dan ook twee weken vakantie tussen. maar dat gaat altijd in overleg met het bedrijf.

Wat ik zoek:

* stage waar ik met arabieren kan werken
* stage waar ik min één uur per dag ook kan rijden op een paard (liefst meer) van stage en min een keer per week ook les in het rijden
* stage waar ik begeleiding kan krijgen mbt het management gedeelte van het bedrijf want mijn afstudeer project gaat over managment e.d.
* liefst Aequor erkend bedrijf
* de tak van de sport maakt mij niet uit alleen liefst geen western (ik vind het heel knap, maar het western rijden ligt mij gewoon niet)
* mogelijkheid tot intern als ik te ver moet reizen
* mogenlijkheid bij intern zijn min. 1 paard mee te nemen (liefst twee)

INFO over mij:
* officieel wedstrijden L1 dressuur gestart met mijn KWPN merrie (v OOseven)
* Officeel wedstrijden B springen met Arabische volbloed (v OOstervelds Marzas)
* L2/M1 niveau getraind met Arabische Volbloed
* inrijden van meerdere paarden, zowel hengsten als merries
* zelf twee paarden. KWPN en engels Volbloed (v La pierre) - volbloed aan het inrijden-
* lengte 1.75 gewicht 57 kilo (soms iets minder soms ietsje meer)
* ik ben geen top ruiter, moet nog veel leren en wil ook veel leren op rijtechnisch gebied.

voor nog meer info of vragen kunt u gerust Pben

Kady1

Re: [GZ] stage tussen de arabieren (of barokke paarden)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-07 18:06

owja nog vergeten er bij te zetten, ik ben twintig jaar oud, heb een rijbewijs en een eigen trailer (mocht mijn paard mee gaan) alleen nog geen E bewijs jammer genoeg

moravita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 00:04

Waar ik wel benieuwd naar ben is wat je afstudeerproject moet worden... Ik snap dat je graag wilt rijden op je stage maar dat zal je opdracht niet zijn toch? Wij hebben nml voor HBO studenten nog een paar leuke projecten liggen, alleen we hebben geen arabieren Knipoog

Kady1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-07 12:53

Ik doe geen HBO maar MBO vanuit de havo instroom, dat wil zeggen dat ik 4 jaar studie in twee jaar gepropt heb gekregen. en het niveau ligt ook wat hoger. Ze noemen het geloof ik MBO+

Ik heb even in mijn opdrachten boek gespiekt en het komt er op neer dat de leerling (dus ik) samen met het bedrijf een opdracht moet verzinnen. + enkele voorbeelden (waarvan ze liever niet hebben dat je ze gebruikt omdat het anders niet origineel meer is)
* het uitzoeken van de millieuwetgeving voor dat specifieke bedrijf
* Bouwvergunningen regelen en alles wat daar bij hoort
* PR plan maken (en uitvoeren) voor het bedrijf
* welke software is nuttig voor het bedrijf (+toepassen)

ik kan dus eigenlijk mijn opdracht zo moeilijk of makkelijk maken als ik zelf wil. Alleen hoe hoger de moeilijkheids graat hoe hoger het cijfer (als het correct is uit gevoerd natuurlijk)

Kady1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-07 21:49

Omdat ik via PB ook al een paar keer de vraag heb gekregen wat ik buiten mijn stage opdracht en het rijden verder nog moet doen op het bedrijf hier nog even een verduidlijking.

buiten dit is het de bedoeling dat ik ook gewoon nog mee werk in het bedrijf. Dus ook gewoon de stallen en verzorging van de paarden. het is dus de bedoeling dat ik verder gewoon mee help bij alle dagelijkse werkzaamheden.