Ik ben laatste jaars management paardenhouderij en paraveterinair en ik ben voor mijn afstudeerproject exterieur en sportprestatie's op zoek naar nationale en internationale ruiters en amazones (springen en dressuur) die hun medewerking willen geven aan mijn afstudeerproject.
Ik wil gaan kijken hoe belangrijk het exterieur is in de hogere sport, hoe belangrijk exterieur is voor de ruiters en amazones en hoe belangrijk exterieur is voor de handel.
De bedoeling is dat ik bij u op stal kom om de nationale en internationale paard(en) lineair te scoren en van de paarden een stand foto te maken. Verder zou ik het levensnr van het paard nodig hebben om sportprestatie's en/of predikaten op te vragen.
Voor het tweede gedeelte wil ik een intervieuw afnemen bij de ruiter/ amazone van het paard om te peilen hoe belangrijk zij het exterieur van het paard vinden.
Deze informatie wordt met uiterste discretie gebruikt en zal alleen gebruikt worden voor informatie; namen van ruiters en paarden worden dus niet (zonder toestemming) vernoemd in de uitwerking van het onderzoek.
Aan het einde van dit onderzoek moet ook een presentatie gehouden worden, dit wil ik doen door middel van een clinic, ook hiervoor ben ik opzoek naar (inter)nationale paarden en ruiters die mij hierbij willen helpen.
Mocht u zo vriendelijk zijn uw medewerking te geven kunt u contact met mij opnemen via pb of email: romyvdl@hotmail.com. tel nr via pb of mail.
Alvast bedankt voor uw tijd.
MVG Romy van der Linden