Nu leek het mij hartstikke leuk om zelf iets van een clinic of informatieve bijeenkomst te organiseren.
Mijn voorkeur gaat uit naar een informatieve bijeenkomst omdat ik niet de beschikking heb van een overdekte rijhal en de activiteit in januari zal plaats vinden. Er is wel een ruime verwarmde kantine aanwezig.
Wie lijkt het leuk om zijn/haar kennis te delen en durft voor een groep te spreken? Misschien wil je op deze manier reklame maken als instructrice of mensen een andere kijk op zaken geven!
Het moet uiteraard wel een paardgerelateerd onderwerp zijn.
Het onderwerp heeft wat mij betreft geen voorkeur, als je maar zeker een persoon bent die op een duidelijk manier de kennis over kan brengen.
bv enkele onderwerpen: huisvesting, voeding, alles omtrent drachtigheid merrie (fokkerij), dressuur, kleurgenetica,fysiotherapie, osteopaat enz enz.
Werkelijk alles is welkom!
Het eventueel mogen mee lopen met een clinic of informatieve bijeenkomst is voor mij ook een optie, dus kun je een helpende hand gebruiken bij een activiteit (mag haast van alles zijn, als het maar een beetje in mijn omgeving ligt) kun je op mij rekenen.
Iemand die eventueel een overdekte rijhal als beschikking heeft is ook welkom