Paardencentrum Santpoort-noord?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Paardencentrum Santpoort-noord?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 00:03

Ik ben er vandaag wezen kijken en ben aan het overwegen mijn pony daar te stallen per 1 januari.
Nog meer mensen die hier staan? Ben benieuwd. Lachen

omaas

Re: Paardencentrum Santpoort-noord?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 09:23

Tessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 11:16

VSW -> EA-GZ Diensten

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 13:55

Rhino is/was op kennemergaarde. Dit is waar vroeger roosenstein was.

Ik ben er 1 keer wezen kijken en ik vind de bodem van de binnenbak om te Huilen . Ik weet niet hoe die er nu bij ligt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 14:39

Het zag er nu allemaal wel netjes uit, ondanks ze hard aan het werk waren met de aanleg van de betegeling en buitenbak.

Ze zijn pas open vanaf september? 2007.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 15:27

Ik ben er 3 weken geleden geweest en de bodem in de binnebak is echt loeizwaar en vol met kuilen.
Nivo van de les die ik gezien heb was ook erg matig.

Lunapoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 18:58

kim91

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 21:57

Inderdaad rhino is op kennemergaarde.. ik vind het een hele gezellig en leuke stal (paardencentrum santpoort).. ze toen er alles aan om de bak beter te maken..

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 18:13

Ik ben er nog nooit geweest. Ik ga binnenkort ook eens kijken hoe het daar is. Gewoon belangstelling.

raizarobin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 18:32

Er is waarschijnlijk ook rhino bij het paardencentrum santpoort stond vandaag in de krant dus kijk uit alsje er bent geweest

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 19:44

Ik hoorde het ja. Ik ben er nog niet heen geweest.

PAVAROTTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 20:06

hallo,

Ik sta vanaf de eerste dag dat we terecht konden (1 augustus) met mijn paard op paardencentrum santpoort. Zowel mijn paard als ik heb het hier heerlijk naar mijn zin. Dat wat er gezegt word over de binnebak is niet terecht aangezien de hele bodem opnieuw is gelegt daardoor is deze dus iets zwaarder, maar hij ziet er nu erg goed uit. De buitenbak is sinds een paar dagen toegangbaar ook vanwege de afsluiting voor de rhino. Het is trouwens bijna zeker dat het geen rhino is maar toch even op het bloed wachten. Ze doen er alles aan op te zorgen dat de pensionklanten zo min mogelijk last hebben van de werkzaam heden.

Ik heb hiervoor op een manege gestaan met mijn paard en daar heb ik het ook erg naar mijn zin gehad, maar met de rust die er is op pcs wil ik toch niet meer op een manege staan.

ik hoop dat als het straks weer toegangbaar is voor iedereen jullie gewoon komen kijken

neem een een kijkje op www.paardencentrumsantpoort.nl en laat wat achter is het gasten boek

groetjes manon

PAVAROTTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 20:08

GvdT schreef:
Ik ben er 3 weken geleden geweest en de bodem in de binnebak is echt loeizwaar en vol met kuilen.
Nivo van de les die ik gezien heb was ook erg matig.

Dit is trouwens niet waar de les die je waarschijnlijk heb gezien is de beginners les geweest dus kan je je hier niet over uitspreken.
De binnebak is echt goed geworden

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 20:46

Er was tegen ons een tijd gezegd waarop de les op B/L nivo was. Wij zijn op dat tijdstip wezen kijken en het nivo van die les vond ik niet toereikend voor B/L nivo. Ik geloof dat het op dinsdagavond 19.00 was.
Als dit de beginnersles was dan hebben ze os verkeerd ingelicht, de bodem van de binnenbak was toen dusdanig dat het voor mijn pony met een oude peesblessure onverantwoord was om in te trainen. Ik heb de M/Z les dan ook niet gezien. Dat waren de enige 2 lessen was ons toen verteld.
Heb ook nog met wat pensionklanten gesproken en die raadde het dus ook af. Bodem was gewoon zwaar, jammer want het is dicht bij de stal waar ik sta.

PAVAROTTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 12:47

volgens mij staat b nog steeds voor beginnend en L voor licht gevorderd. maakt verdern niet uit. buiten baan bijna klaar je moet ander nog maar en keer komen kijken als er straks weer mensen van buitenaf het terrein op mogen

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 20:46

Dat kan best zijn, maar als de combinatie iedere keer winst rijdt in het L1 (was ook vermeld)dan wil je wel les op dat nivo. Als de instructrice paarden in de verkeerde galop laat doorgaan zonder er iets van te zeggen vind ik dat ook niet echt goed les.
Er waren meer dingen in de les waar ik mijn vraagtekens bij had.

Wsl ben ik gewoon te verwend met mijn instructeur Bloos en zijn manier van lesgeven.

PAVAROTTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 14:56

tjah dat willen we natuurlijk allemaal een instruteur die hetzelfde denk je verschilt altijd wel iets van mening