Bij wie mag ik meedraaien in de vakanties

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

starpoint

Bij wie mag ik meedraaien in de vakanties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-07 01:47

Hallo,

Ik zou graag een keer mijn vakantie perioden willen invullen door een keer werkzaam te willen zijn op een pesionstal, manege, privestal, stoeterij.
Graag zou ik dan ook intern willen voor een week of twee weken. mag kostenloos als ik intern ga.
ik zou graag een willen ervaren of het wat voor me is om mee te helpen met allerlei klussen.
Heb verder geen paardenervaring. maar meekijken is altijd de moeite waard of de ruiter of amazone assisteren bij haar/ zijn taken.
welke stal geeft mij die ruimte en de mogelijkheid om misschien wat paarden te leren rijden. kortom een kijkje in de keuken te geven wat er allemaal bij de paardenwereld komt kijken.

Groet Wess

gomir

Re: Bij wie mag ik meedraaien in de vakanties

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 03:25

Bel gewoon eens wat stallen op of benader een keer iemand op concours in de buurt. Zeker op de wat kleinere trainingsstallen kunnen ze eigenlijk altijd wel vrijwilligers gebruiken. Zeker als je gewoon met alles mee wil werken en niet alleen wil rijden.

Ben zelf ook zo begonnen jaren terug en heb inmiddels al op meerdere stallen met veel plezier meegeholpen in mijn vrije tijd.

Ik denk dat je meer succes hebt als je zelf iemand benadert dan met een advertentie hier op bokt.