goede instructie in Gelderland

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

RoosG

goede instructie in Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-07 19:45

hoi,
Ik heb hier al eens een topic over geplaats in het young rider forum. Maar aangezien daar geen reacties werden gegeven(ik denk omdat het dus verkeert stond) probeer ik hier ook maar een poging te wagen.
Ik mag voor mijn verjaardag prive lessen. dus ik ben opzoek naar goede instructie in gelderland.
Het liefst in dressuur. ik heb wel een paar eissen Bloos Ik heb een tinker, dus je moet daar niets tegen hebben.
Onze rijbak word binnenkort helemaal afgemaakt, dus het is mogelijk om bij mij te komen. En betaalbaar.
Ik wil graag prive lessen omdat ik als ik alleen rijd ook niet verder kom, en om nou zelf wat te gaat klooien vind ik ook geen goed idee.
Nou heel erg bedankt
Roos

Sim

Re: goede instructie in Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 21:21

-> EA GZ Diensten

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 21:49

waar in gelderland zoek je iets?

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-07 23:16

in de omgeving van Lochem

Aciree

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 00:51

Mijn instructeur woont in Lochem. Ik vind hem super, geeft heel fijn les en kan goed uitleggen. Ras van je pony of paard is hem om het even. Als je wil kan ik je wel gegevens PB-en

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 09:44

Als je een beetje flexibel bent wat betreft de tijd waarop je les wil dan heb ik nog wel tijd over. Het gaat dan om de woensdag avond(eind van de dag) of in het weekend zaterdag. Eens in de zoveel tijd kan ik ook op zondag.
Ik let bij mijn lessen voornamelijk op de basisafrichting. Dat het paard vanuit de ontspanning loopt van achter naar voren. En dat het paard rechtgericht is.
En het is natuurlijk belangrijk dat het leuk is.
Ik ben zelf erg fanatiek en vind het geen enkel probleem iets 100 keer te herhalen als je het niet snapt of als het niet lukt, je neemt tenslotte les om het te leren. Ik ben dus geduldig en enthousiast.
Ik vraag 17,50 per les en die duurt ongeveer een uur, mocht het langer duren dan duurt het langer en als we eerder moeten stoppen dan wordt dat een andere keer wel weer gecompenseerd.
Ik kom bij je aan huis of als je ergens in een binnenbak gaat rijden kan ik ook daar heen komen.
Als je meer wil weten laat het me dan maar horen

Albert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 20:26

Stuur Nimber eens een PB, zij heeft veel ervaring met zware warmbloedpaarden.