Dagie schreef:haha ik zie het inderdaad staan maar kan ik niet meer veranderen, het belangrijkste is dat er een bak met verlichting bij moet zitten en redelijke prijs tot ongv 200 euro,liefst ook weidegang of paddocks.
dielemans valt dan absoluut af. Daar hebben ze geen weidegang of paddocks in de winter (heb er wat tijd doorgebracht en vond het best jammer voor die paarden).
Braamhof (sta ik) heeft 2 buitenbakken met verlichting en een round penn. Je krijgt er een paddock bij. Prijs wordt in januari 160 incl hooi, stro, vlas. Brok of muesli zelf kopen.
Er zit een stal bij middelburg waar ik ook heel even was met een binnenbak en buitenbak. Ik ben de naam even kwijt helaas. Wel moet ik erbij zeggen dat ik de binnenbak behoorlijk klein vond en de grond niet ideaal. Ik heb geen idee van de accomodaties buiten in de winter. T zou wel eens geertse kunnen zijn.
De kroo in nieuw en sint joostland. Heel mooi allemaal, stalling varieert van 187 in de oude stal, 217 in de nieuwe stal (http://www.dekroo.nl).
Rondbellen is wel de beste optie natuurlijk.