Ik wil mijn paard graag wortels gaan geven, maar ik weet niet waar ik die vandaan kan halen. Kan iemand mij een goed adres in Noord-Holland omgeving Hoorn geven en hoeveel ze kosten? Groetjes!
Ik haal ze ook nog wel een bij Roos ( http://www.roosdiervoeders.nl/) in Nieuw Vennep daar is het ook 10 kg €2,- ,maar als je meerdere zakken per keer afneemt krijg je korting.
We haalden altijd een aanhanger vol (1 kuub?) voor nog geen 20 euro in Groenveld nabij Schagen. Ik weet alleen niet wat die er tegenwoordig voor vraagt.
Wij hebben een wortelboer die aan huis komt in de middenbeemster. Verder weet ik ook dat ie in kwadijk de wortels bezorgd. Misschien ook wel bij jullie in de buurt. De wortels zijn schoon en kosten 3 euro per kist. Als je een telefoon nummer wil moet je me maar even pben
Vandaag staat er een stukje in de krant over Eriks in Groenveld. Ze hebben 15 december een open dag van 11.00 tot 17.00 Hun adres is Groenveldsedijk 38 in Groenveld (bij Schagen). Wij haalden er altijd met 3 man een aanhanger vol. Dat was geloof ik een hele kuubskist maar we hebben er ook wel een halve gehaald. We waren toen nog geen 20 euro kwijt maar ik weet niet wat het nu kost. Als je dus veel paarden wilt voeren is dit een goed adres.