Ik heb een merrie staan die haar heup gestoten heeft waardoor ze nu wat scheef staat. Nu zij iemand dan moet je eens bij henk goosers langs, wie kent hem en heeft ervaringen met hem?
Die heeft in het verleden (ca 7 jaar terug) mijn merrie regelmatig behandeld aan haar nek. Ze reageerde daar erg goed op. Verder gaf hij druppeltjes (drainage oid) wat oook goed hielp.
ik ken de bewuste man niet, maar je zou ook een erkend dierenfysiotherapeut kunnen laten komen? via www.nvfd.nl (en dan 'therapeuten') vind je iemand in jouw buurt.
Mijn paard is ook door hem behandeld, het is een osteopaat.
Overigens laat ik mijn paard nu door Heleen Slebos nakijken met hetzelfde resultaat. Alleen komt Heleen aan huis en moet je op vrijdag morgen vroeg bij Henk langs.
Zelf heb ik hem nooit voor mijn paard laten komen, meerdere (oud-) stalgenootjes wel. Sommige mensen lopen met hem weg, andere willen er niets van weten.
Ik behoor een beetje bij de laatste groep. Heb aparte verhalen gehoord en ben niet zo van het inspuiten.
Denk dat de tip van dierfysio een goede is: probeer eerst een erkend dierienfysio.
Henk is officieel DA en ik heb hem al jaren en zou niet anders meer willen. Bij mij komt hij gewoon aan huis maar weet dat hij ook op een soort verzamel locatie komt. maar als het alleen om een fysio item gaat wat ik uit je post lees kan je denknet zo goed bij een goede fysio terecht
Henk Goossens is wel heel goed. Heb hem ook een paar keer bij m'n paard gehad en het verschil was overduidelijk van voor en na behandeling. Hij komt elke vrijdagochtend tussen 8 en 9 bij K&K Stables in de Noord-Beemster. Je kunt daar zonder afspraak te maken gewoon naartoe gaan met je paard.
De grootste kwakzalver die ik ooit heb meegemaakt. Wat een prutser!
Mijn merrie staat 7 minuten op de wasplaats, werd geinjecteerd. Vroeg wat het was, kreeg ik geen antwoord op. Kreeg druppels mee, stond ook niet op wat het was en was 160 euro armer. En ik wilde haar alleen na laten kijken. Ander paard van stal: stond er ook paar minuten op, 140 euro armer en kreeg exact dezelfde behandeling als die van mij. Een rekening krijg je niet. Hij had een vrouw mee die zichzelf erg belangrijk vond en de hele tijd stond te schreeuwen. Paar stalgenoten liepen er een tijd mee weg, die hield ie dan een tijd aan het lijntje, maar na een tijd hadden we ook wel door dat ze aan het lijntje werden gehouden. Paarden hebben ook allemaal hetzelfde bij hem: last van de nieren en van het SI gewricht. Verder raad ie ieder paard aan om alleen granen te geven. En mijn vriendin heeft zich erin verdiept en zegt dat ze daardoor juist belangrijke stoffen missen.