Voor mijn verzorgpony zijn we zo spoedig mogelijk op zoek naar stalling in de omgeving van Zaanstad omdat de huidige staleigenaren te oud worden. Het is een brave New Forest merrie van 25 jaar die makkelijk is in de omgang met mensen en andere paarden en niet meer bereden word. Het gaat om stalling, en overdag de mogelijkheid om naar buiten te kunnen.
Ik heb een box vrij. Ik heb een "bejaarden" groepje van 4 pony's die overdag op hun eigen landje staan en s'nacht op stal. Maar ik denk dat Aerdenhout net even te ver weg is?? ( Aerdenhout ligt naast Haarlem)
Heb je al wat gevonden ? Wellicht is er bij ons op stal nog een plekje; op de Zuiderweg 63 in Wijdewormer. (bij Parade Ruitersport)
Pony's 160 per maand Paarden 185 per maand
2 x per dag een halve kilo brok, hooi en stro zijn inbegrepen, Je moet wel zelf mesten. Er is een buitenbak aanwezig en er komt nog een 2e buitenbak bij.
Ja naja waar ze nu staat is echt extreem goedkoop, dus daar hopen we eigenlijk wel op. Maarja, dat word wel heel moeilijk idd. Een bak ed zijn eigenlijk niet nodig omdat we haar niet meer rijden, maar een weitje en een stal zijn wel nodig.
In westzaan is er ook stalling. Ik weet niet cker of er nog een plekje vrij is. Maar dat is op het dijkje als je vanuit wormerveer onder het spoor door gaat. Dan aan je linkerhand, oud stalletje, staat een oud wiel voor. 25 euro per maand. Ik weet niet of je dan zelf nog hooi en stro moet betalen, maar dat lijkt mij eigenlijk wel. Niet zo ver bij jou vandaan, voor het preciese adres moet ik ff iemand mailen als je dat wilt. Het is daar wel allemaal oud, maar zeker niet verkeerd.