Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ElCamino schreef:Mijn paard is prima behandeld door Schepers, had verschoven lendewervels door een trauma en is weer op de been geholpen met 1 behandeling.
Wat ik me afvraag is waarom je niet meteen terug gegaan bent naar Migiel? Dan krijgt hij de kans het op te lossen.
Nu ga je naar een ander en weet hij ws niet eens wat er gebeurt is...
Ik vind Migiel ook een aardige vent, kom er met meerdere paarden en heb geen slechte ervaringen met hem...
_Susan_ schreef:Mijn paard is ook door hem geholpen en ben zeer over hem te spreken.
Vind het jammer dat het met jou paard niet goed is gegaan.
Maar had jou paard niet zulke extreme klachten dat het eerst slimmer moest worden al vorens het beter kon worden?
Dat het dus meer behandelingen nodig had?
Ik ben maar aan het meedenken hoor, hopelijk neem je mij dit niet kwalijk.
dierfysio schreef:ook alle verhalen over 'wervels rechtzetten' zijn echt onzin; wervels kunnen helemaal niet scheef zitten (of ja, het KAN wel, maar dan zijn ze uit de kom, en is het paard verlamd en moet zsm uit z'n lijden verlost worden).
Noetanchamon schreef:[/quote]Ik begrijp je stelling niet helemaal, wel dat je anti-hamer bent, maar een wervel uit de kom![]()
![]()
![]()
Heb je ooit gezien dat er een ruggewervel / halswervel uit een kop/kommechanisme bestaat![]()
Een mens kun je los kneden, ik denk in sommige gevallen paarden ook. Maar ik kan me ook voorstellen dat je zeker bij langdurige problematiek gebruik maakt van een hamer.