Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wiesje schreef:als aanvulling is het misschien nuttig om een regio te noemen waarin je zoekt, land (kom je uit belgie of nederland of anders) of gebied. Niet iedereen zou bv het hele land door gaan reizen voor een ander paard
a maar hij was zo lief, de kinderen konden er ook meerijden.En de manege eigenaar lacht zich rot, weer een kapitaal gevangen voor een slachtpaard. En als je trouwens iets terug wil brengen zal de verkoper toch heel moeilijk doen.Je moet keiharde bewijzen en feiten hebben en de gang is altijd naar de rechter.( mijn ervaring) meredith schreef:die onzekerheid blijf je altijd houden.Je kunt hem immers niet dagenlang proberen Of de verkoper moet hem op proef meegeven enkel dat gebeurt niet vaak. En een paard kopen is nu eenmaal emotie .Op maneges hoor je alsa maar hij was zo lief, de kinderen konden er ook meerijden.En de manege eigenaar lacht zich rot, weer een kapitaal gevangen voor een slachtpaard. En als je trouwens iets terug wil brengen zal de verkoper toch heel moeilijk doen.Je moet keiharde bewijzen en feiten hebben en de gang is altijd naar de rechter.( mijn ervaring)
_lordje_ schreef:ik heb een paar maanden geleden een paard bij msporthorses gekocht ben super tevreden.Nette stal,klant vriendelijk het paard laten keuren(waar ik bij was)en heb nu echt een fijn paardje.