die zoek ik dus?!? ik heb al wat gezocht hier op bokt, maar kan er niet echt uit wijs worden. Ik woon in prov. groningen.
Hier ff mijn criteria:
-ik moet een ander zadel, omdat mijn huidige zadel niet optimaal meer ligt, hij kiept voorover(wintec500 dressur, witte boom) Op de schoft ligt ie verder perfect, knelt niet oid, maar ligt van achter niet helemaal lekker meer.
- ik hoef geen superdeluxe duur zadel van 2000 euro, maar wel een zadel waarbij de prijs/kwaliteits verhouding goed is.
-wat belangrijk is voor mijzelf is dat ik goed zit in het zadel, omdat ik nogal snel voorover val, dus ik moet steun hebben in het zadel
-ik wil wel een dressuurzadel, of een vzh die erg neigt naar dressuur
-het zadel moet wel aan te passen zijn qua boom, omdat ik nog maar een 3 jarig fjordje heb, die naar alle waarschijnlijkheid nog gaat veranderen.
het zadel hoeft niet nieuw te zijn, mag een goede 2e hands zijn, als ie maar aan bovenstaande voldoet.
- het liefst zoek ik een zadelmaker die aan huis komt, omdat ik geen trailer heb, en mijn pony geen trailer ervaring, dus om er dat direct een poos mee te gaan autorijden, lijkt me niet handig.
Brand los!!