Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SweetMellie schreef:Waar voor je geld vindt ik persoonlijk.
Rianneke schreef:zoek even op marktplaats....
in batenburg zit ook een pensionstalling met 20 bij 60 bak ruime stallen enz enz is volgens mij een erg fijne en kleine stal!
Marliesvr schreef:Hier in Overasselt zit een pensionstal waar Seth Bosman tijdelijk heeft gestaan met zijn paarden tijdens de verbouwing op zijn stal.
Volgens mij zit de prijs rond de €230. 20x40 binnenbak en een grote buitenbak. Heel veel wei!
Misschien is dit wat voor je?
_Veronique_ schreef:op la grande? vind ik ook te veel
SweetMellie schreef:http://www.hippischcentrumlagrande.nl in Beuningen.
Ik volg opleiding paardenhouderij nijmegen , en 1x in de week hebben wij hier praktijk. Super mooi, 1 binnenbak 20x60 en 1 20x40 , mooie ruime stallen met contact, vol pension, longeerton, stapmolen , en mega veel weidegang, ook in winter. Superruime poetsplaatsen, zo uit mijn hoofd 8, en op elke poetsplaats, kan je wassen/afspuiten.
Dressuur ruiter Tom Kroes staat hier met 16 paarden, en er zijn een paar pension klanten en een paar 'manege pony's en paarden'. Er worden een paar manege lessen gegeven voor volgens mij maximaal 3 klanten per les.
Pony is 260 en paard 290 als ik het goed zeg.
Waar voor je geld vindt ik persoonlijk.
succ6
ook mogelijkheid tot priveles.
De buitenbak is echt super, ook in de winter.
Eigenaresse zelf rijdt ZZ-Licht dressuur.
Citaat:zoek even op marktplaats....
in batenburg zit ook een pensionstalling met 20 bij 60 bak ruime stallen enz enz is volgens mij een erg fijne en kleine stal!
ComancheIII schreef:Deze stal is wel heel netjes hoor ik wel positieve verhalen over de verzorging alleen het stalgeld is redelijk aan de maat voor alleen buitenbak, in dacht €250,- voor een paard, alles incl.
Julia_Romeo schreef:Van die weidegang is niet waar
Ze reed ZZ-licht
En tom is ook over 3 weken weg hahah
Patser schreef:Je hebt wel een redelijk aantal pensionstallen in de regio, maar daar staan vrijwel alleen recreatieruiters, wat ik geen probleem vind hoor, maar echt pensionstallen met meerdere wedstrijdruiters vind ik hier in de regio beetje tegenvallen!
Er zijn een heleboel stallingen, en overal is wel iets! Ik heb een aantal dingen bekeken en het is inderdaad niet makkelijk!
La Grande vind ik ook erg prijzig, en je krijgt er zo te lezen niet veel voor terug!
Ik zag ook in hernen ergens stal cor janssen is dat bekend hier? En er is ook nog een westernstal daar ergens, maar daarvan hoorde ik dat het te koop staat?