[GEZ} Opfokadres voor jaarling hengst

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoeska27

[GEZ} Opfokadres voor jaarling hengst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-07 09:32

Ik ben op zoek naar een opfokadres voor een jaarlinghengst waar de paarden 's winters ook veel buiten komen.

Ik zit te denken aan Eiffelopfok in Duitsland, maar ervaringen met andere opfokadressen zijn welkom.

Blueberry

Re: [GEZ} Opfokadres voor jaarling hengst

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 09:42

even de zoekfunctie gebruiken dan kom je ene heel end. Lijkt wel of er wekelijks een topic over wordt geopend Knipoog

Heb zelf mijn paard bij wobbesheerd staan. Fijne mensen en goed met de paarden.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-07 10:09

Er zijn niet veel adressen die als alles al ingeschaard is nog jaarlingen aannemen. Vandaar mijn oproep/verzoek.

Bovendien komen bij de opfokadressen die in de laatste topics genoemd zijn de paarden 's winters maar een uur of 2 buiten.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 12:23

In de afgelopen topics heb ik het opfokadres waar mijn paard heeft gestaan ook genoemd Lachen
Daar komen ze ook de hele winter door de hele dag in de wei.
Door de kleine gescheiden groepen, nemen ze nu ook nog jonge hengsten aan.

moravita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 00:06

Bij ons staan de jonge paarden (van 1 tot 4 jaar) zomer en winter buiten. Ze worden natuurlijk wel extra bijgevoerd maar daar ze op grote stukken (ongeveer 5 hectare per koppel) staan hoef je niet bang te zijn dat ze alleen maar in de drek staan. Een keer in de drie maanden gaan ze naar binnen om ontwormd en bekapt te worden en daarnaast is er natuurlijk!!! Dagelijkse controle. We hebben de paarden nml om onze accomodatie heen staan. Je kunt altijd een kijkje op de site nemen.

In ieder geval succes met je zoektocht!

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 14:06

Anoeska27 schreef:
Ik ben op zoek naar een opfokadres voor een jaarlinghengst waar de paarden 's winters ook veel buiten komen.

Ik zit te denken aan Eiffelopfok in Duitsland, maar ervaringen met andere opfokadressen zijn welkom.
Ik heb mijn veulen bij Eifelopfok staan en kan ze van harte aanbevelen.
De paarden zien er super uit, ze hebben voor nederlandse begrippen ondenkbaar veel ruimte, de heuvels zorgen voor lekkere spieren en Linda en Dave zijn gewoon super mensen met verstand van zaken.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-07 10:42

Ik ben inderdaad door jouw beschrijving enthousiast geworden. Toen ging het nog om het veulen wat mijn paard volgend jaar verwacht. Nu gaat het om een jaarling waar ik erg weg van ben en die ik volgend weekend ga ophalen.

Mag ik vragen hoe lang je onderweg bent geweest en of je een gezondheisverklaring hebt opgevraagd bij de RVV?