Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Debortje_ schreef:Ik zal een ding zeggen: Klootwijk?![]()
Kom jij van manege Reijerbos vandaan?
Er komen namelijk paarden van die manege (tijdelijk) op klootwijk staan.
Gowlan schreef:Debortje_ schreef:Ik zal een ding zeggen: Klootwijk?![]()
klootwijk heeft geen stallen van 4 bij 4, eerder 2 nogwat bij 2 nogwat en 3 bij 3
Klootwijk staat nu vol van die paarden van reijerbos, maar wanneer gaan die weer weg dan?
femmefatale1 schreef:quote]aerdenhout1 schreef:Helemaal oftopic..ik weet het... maar is een paar uur buiten staan niet veel beter voor je paard. Ook in een box van 4 bij 4 kan hij niet draven of galoperen. Voor languit liggen heeft hij deze afmeting niet nodig en kan hij makkelijk af met 3 bij 3 wat een normale maat is. Boxen van het formaat wat jij zoekt en dan een binnenbak erbij, zal in de omgeving waar jij zoekt denk ik niet meevallen. Sorrie, zag heel toevallig je advertentie voorbij vliegen.
Dan ook nog even off-topic... binnenkort mogen paarden niet meer gehuisvest worden in stallen van 3x3, alleen pony's. Een paardenbox moet dan minimaal 3x4 zijn.
Hoe ze dat willen gaan doorzetten weet ik niet, maakt me ook niet uit, maar kan me voorstellen dat de TS gewoon wat meer ruimte wilt voor dr paard, niks mis mee toch..??
(of ze zo'n stal vind is natuurlijk ook maar de vraag....)
Gowlan schreef:Debortje_ schreef:Ik zal een ding zeggen: Klootwijk?![]()
klootwijk heeft geen stallen van 4 bij 4, eerder 2 nogwat bij 2 nogwat en 3 bij 3
Klootwijk staat nu vol van die paarden van reijerbos, maar wanneer gaan die weer weg dan?