Gisteren is mijn cursus orun begonnen. (2e fase - voor heen kader). Nu ben ik opzoek naar een ruiter die ik les mag geven op mijn examen. Het probleem is dat mijn cursus in barneveld is en ik in baarle nassau woon. Ik ken genoeg mensen die in aanmerking komen om te kunnen rijden op mijn examen, maar voor hen is dat bijna 2,5 uur in met trailer. Waarom dan mijn cursus in barneveld. Nou daar zit ik op school (groenhorst) en via mijn school doe ik de orun cursus (dat is ook net iets goedkoper).
dus waar ben ik naar opzoek,
* een ruiter met eigen vervoer (heel belangrijk) * met een paard van min. 1.60 (stomme KNHS regels E-pony's zijn toch groot zat) * redelijk dressuurmatig onderlegd. (Denk aan L niveau) * en kan een sprongetje maken. * paard moet geloof ik min 4 jaar zijn. * en bereid om min één keer van te voren op de cursus avond (donderdag) te verschijnen met paard om te oefenen met elkaar.
Ik kan je hiervoor niet betalen. zie het al een gratis les. Want als het goed is geef ik dan zo goed les dat ik slaag voor het examen. Je hoeft dus geen wedstrijden te rijden op L niveau maar gewoon een beetje richting dat niveau is ook goed.
voor meer info en vragen reageer op topic of pb me...
de data is nog niet bekend. Het theorie examen zou ergen is maart zijn en het practijk... wanneer de ruiter dus nodig is, zou ergens in mei zijn, maar de exacte datum weet ik niet