(pension)stalling in zoetermeer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

woeliej

(pension)stalling in zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-07 14:35

( ik plaats dit topic voor een ander en zij zal reageren of vragen en/of aanbiedingen )

Gaat gaat om pensionstalling in zoetermeer of daar heel kort bij. Kosten niet al te hoog, ongeveer 200 euro p.m. Stalling is voor een KWPN ruin van 6 jaar en 1.68 hoog. Het liefts met goede weidegang en andere paarden.

Reacties graag met prijs en faciliteiten aanbod.

Kleinuh_Sjam

Re: (pension)stalling in zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 19:04

Stal Noord A ?
Zoetermeer

Ben der gisteren wezen kijken maar is jammer geneog te ver weg en daardoor dus niet haalbaar

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 19:07

Stal de Groene Meer. Faciliteiten staan op http://www.staldegroenemeer.nl, voor de prijs moet je even mailen naar t adres daar, of mij een PB sturen Lachen .

Succes met de zoektocht Lachen

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 20:31

Voor 200 euro wordt het moeilijk, meeste stallen zijn toch wel duurder. Ik heb in Stompwijk gestaan bij een boer die 9 stallen verhuurd. Paarden kwamen zomer en winter buiten. Geloof dat het 220/230 euro is. PB Jot anders eens, die staat ook ergens in stompwijk waar ze zomer en winter buiten komen. Op beide stallen weet ik niet of er plek is.

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 14:57

Ik weet niet naar welke mate van luxe er wordt gezocht? Ik sta, zoals Michelle al zei, bij een boer in Stompwijk, kleine relaxte stal, paarden komen elke dag in een groep op een (grote) weide, momenteel staan ze 's nachts binnen. Eenvoudige, kleine rijbak, redelijke uitrijmogelijkheden. Zelf mesten en het voeren en binnen- en buitenzetten wordt gedaan. Incl. voer, stro en kuil 170 p/m (gaat nog wel iets omhoog ivm de stroprijzen).