titel zegt het al.liefst omgeving heemskerk, ofiemand die daarheen kan komen.ik wil wel graag een ervaren iemand!wie weet er een??
je kan kijken op de site www.natuurlijkbekapper.nlhier staat een lijst van alle aangesloten natuurlijk bekappers in NL en hun werkgebied...
Op de site van paardnatuurlijk staat ook een lijst.http://www.hoefnatuurlijk.nl/index_js.h ... id=checkeddat zijn advertenties van de bekappers zelf. Het zegt dus niets over of ze dus goedgekeurd, gecontroleerd of gecertificeerd zijn.Per pb wil ik wel iets zeggen over bepaalde natuurlijk bekappers De vereniging van natuurlijk hoefbekappers is trouwens ook geen waterdichte garantie dat ze dús goed zijn.Het beste is om er eentje uit te zoeken en hier op bokt ervaringen te vragen over die betreffende bekapper.Dat kan bijvoorbeeld in dit topic viewtopic.php?f=99&t=599002Op pagina 1 staat daar trouwens ook een lijst met bekappers Succes
Hier een tevreden klant van Sander! Heel geduldig, mijn pony kan nogal een vreemde kwast zijn en heeft geen moeite om bij vreemden zijn achterpootjes te gebruiken maar Sander gaat er heel goed mee om!
Marco Krul uit Gieterveen, komt ook in NH !Hij heeft een eigen site, kan je via google natuurlijk wel vinden, ook staat hij bij paardnatuurlijk.