stal noord a in zoetermeer?? Is een rustige stal met niet veel paarden. Veel recreatieve ruiters waardoor de bak bijna altijd leeg is en er een rustige en relaxte sfeer hangt voor ruiter en paard. Een zeer goede buitenbak met goede bodem. Bijna gehele jaar berijdbaar!! Verder ook leuke buitenrij mogelijkheden. In de zomer weidegang gehele dag in kleine groepjes, in de winter een paddock. Wel zelf mesten....en voeren word gedaan in de ochtend maar de middag en avond in overleg.
Is een niet dure stal gemiddeld zo een 200/220 euro per maand inclusief.
Als je telefoonummer wilt moet je me maar ff een pb sturen
Hmmmm.... wij hebben juist vanmiddag meerdere stallen gebeld en de enige waar een normaal soepel gesprek mee gevoerd kon worden was de eigenaresse van de Kraanhoeve. Watvoor tramelant met de paarden?
Stal Westerman is trouwens ook goed voor elkaar, alleen ook een mega wachtlijst.
Hmmmm..... lastig met dat letsel. Het is in deze omgeving al lastig een stal te vinden waar ze je paard overdag uit de box halen, laat staan dat ze ook nog gaan kijken of ze je paard weer heel in de box terug zetten. Dat is overal lastig, zeker hier. Bovendien denk ik dat als er eerst een ontsteking zit en daarna een abces, dat de eigenaar zelf ook niet bepaald goed opgelet heeft en/of lange tijd zelf niet is wezen kijken. Zo'n verhaal is voor mij in ieder geval geen reden om gelijk negatief te denken over de Kraanhoeve
Tja,, vriendin van mij ist overkomen van die ontstekking.. en ben daar al aantal x op stal geweest en meerdere mensen uit berkel en omgevingen geven negatief adveis dus daarom ga ik er niet heen !
ja uiteraard eerst ontstekking wat kan leiden tot een abces !
Ik ben benieuwd of je wat beters vindt in die omgeving Zelf ben ik in ieder geval absoluut niet te spreken over de stallingsmogelijkheden in de hele omstreek van Den Haag
Okee, ik snap volgens mij niet zo goed wat je zoekt dan Je kent de stallen al en gezien je profiel staat je paard nu niet verkeerd. Maar je zoekt wat beters?
Vlak bij de prinsenstad aan de overkant langs de ventweg bij Hoogerbrugge hebben ze ook vaak een box vrij ook met in de winter naar buiten en goede bak
Vlak bij de prinsenstad aan de overkant langs de ventweg bij Hoogerbrugge hebben ze ook vaak een box vrij ook met in de winter naar buiten en goede bak
Heb jij toevallig een idee van de grootte van de boxen daar?
aimee, dat wisselt volgens mij, kwestie van even bellen. Het zit aan de Abtwoudeweg voor zover ik weet. Anders even langsgaan, ze zijn heel vriendelijk
Denk je er wel om dat je na 1 week een ander topic in deze categorie mag openen, en dit topic pas over drie weken opnieuw mag plaatsen? Gerekend vanaf het aanmaken van dit topic.