Oproep voor alle paardenliefhebbers in zuid holland

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Omar

Oproep voor alle paardenliefhebbers in zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-07 23:46

Hallo allemaal,

Middels dit bericht wil ik jullie om hulp vragen.
Sinds een jaar ben ik nu al op zoek naar een stuk grond om te kopen of te huren, maar helaas nog steeds zonder resultaat.
Ik heb omliggende gemeentes aangeschreven (in de buurt van leiden), makelaars aangeschreven, advertenties geplaats en nog steeds zonder resultaat.
Ik weet dat grond in zuid holland heel schaars is en dat er meer kapers op de kust zijn (en dat neem ik ook niemand kwalijk), maar ik wil via jullie toch een poging proberen te wagen om iets te vinden.
Misschien weet iemand van jullie of er in de buurt iets te koop of te huur is, of dat er ergens een boer is waar ik iets van zou kunnen huren. Of misschien hebben jullie nog tips of hints in mijn zoektocht? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik ben niet afhankelijk van Leiden, het mag ook bv in zoetermeer, lisse of iets verder weg zijn.

Alvast bedankt,
Maartje (en shetjes)

Roselie

Re: Oproep voor alle paardenliefhebbers in zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 23:55

Het is idd een lastige zoektoch!
Misschien een gratis advertentie zetten in het witte weekblad?

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 16:36

er adverteert heel vaak iemand met weide in Reeuwijk, weet niet of zij nog steeds haar grond verhuurt. Dat was 2 hectare voor 3000 euro per jaar, geen schuilgelegenheid, wel water en lichtnet.

Omar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-07 22:17

Ja die advertentie van reewijk ken ik, maar ik zoek een stuk grond waar ook iets van een schuur met wat stalletjes op kan.
En ik moet zeggen dat reewijk ookwel wat verder weg ligt, ben meer op zoek in de richting van zoetermeer of voorhout ofzo.. dus echt een beetje de randgemeentes in de omgeving van leiden.
Maar in ieder geval bedankt voor je reactie. OK dan!

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 14:32

Ik zou je graag willen helpen, misschien met zn allen in Zuid holland een campagne houden over de weinige grond in zuid?
Ik zoek ook grond voor een toekomstig paardje, ik ga nu vast zoeken zodat als ik grond en of stalling heb, ik die vast kan houden en dan zoek ik het ultime dier uit Tong uitsteken
haha succes met zoeken, als ik iets vind dan stuur ik je een pbtje, over hoeveel paarden gaat het en wat is je budget per maand of wil je specifiek een stuk grond kopen? (in Dordrecht is een stuk te koop, vond het wel grappig)
mvg, Patricia

ps. weet jij toevallig ergens in Rdam een stuk wei of goede betaalbare stalling?