(GEZ.) Rijvereniging (kop van NH) met clinics en evenementen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lkaw

Woonplaats: Jaaa, in het pittoreske Middenmeer...... maar dan 6 km erbuiten....

(GEZ.) Rijvereniging (kop van NH) met clinics en evenementen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-07 22:54

Hoi,

Beetje lange titel..... Bloos
Maar ik ben dus op zoek naar een rijvereniging die natuurlijk (dressuur)wedstrijden organiseert, maar daarnaast ook heel actief is in het organiseren van clinics en bijzondere privélessen/evenementen.
Graag alle info, ervaringen e.d. van de verschillende verenigingen Vork

Het mag ook per PB.
Alvast bedankt,

Groetjes, Linda

Dressuurgek

Re: (GEZ.) Rijvereniging (kop van NH) met clinics en evenementen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 10:20

Ben lid van Alcmaria Hippix en eigenlijk sinds kort hebben ze een paar clinics gehad: Vorige maand was er een clinic van Tommie Visser, je kon je opgeven en dmv loting werd er bepaald wie er mochten rijden, dit wordt zo ook gedaan met een clinic van Johan Hamminga die 10 november gaat plaatsvinden, ook komt er 30 november een longeerclinic van Haanstra. Verder hebben ze in de zomer altijd 'dressuurproeven oefenen' obv een jury met aansluitend een les. Er is laatst ook een demonstratie geweest van de bereden politie. Weet niet of ze dit gaan voortzetten met de clinics en demonstraties. De wedstrijden worden bij Beukers in Oudkarspel gehouden (spring en dressuur). Dat was t wel zo'n beetje....

lkaw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-07 14:46

Dressuurgek schreef:
Ben lid van Alcmaria Hippix en eigenlijk sinds kort hebben ze een paar clinics gehad: Vorige maand was er een clinic van Tommie Visser, je kon je opgeven en dmv loting werd er bepaald wie er mochten rijden, dit wordt zo ook gedaan met een clinic van Johan Hamminga die 10 november gaat plaatsvinden, ook komt er 30 november een longeerclinic van Haanstra. Verder hebben ze in de zomer altijd 'dressuurproeven oefenen' obv een jury met aansluitend een les. Er is laatst ook een demonstratie geweest van de bereden politie. Weet niet of ze dit gaan voortzetten met de clinics en demonstraties. De wedstrijden worden bij Beukers in Oudkarspel gehouden (spring en dressuur). Dat was t wel zo'n beetje....

Bedankt, maar ik heb nog een paar vraagjes...... Knipoog
Is dat een papieren rijvereniging? Of hebben ze ook een enorm rijverenigingsgebeuren? Bloos En heb je misschien een website waarop ik kan kijken?

Jolieka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 15:36

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 16:53

En Alcmaria hippix is oud-NBVR en zoals jij het zo mooi omschrijft een 'papieren vereniging'.

De wieringermeerruiters zitten mooi bij jou in de buurt en hebben een prima accomodatie, maar die organiseren niet veel extra dingen voor zover ik weet.

Ik ben zelf lid bij de centrumruiters in Wijdenes. Ook een 'papieren' vereniging. Wij hebben dit jaar iig ook een clinic gehad voor de dressuurruiters, weet niet of dat standaard is, want ik ben pas sinds dit jaar lid daar.

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 16:55

Je vragen zijn al beantwoord zie ik...

lkaw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-07 22:42

Dressuurgek schreef:
Je vragen zijn al beantwoord zie ik...

Yep Knipoog

Wel grappig, deze vereniging had ik al eerder op het oog (van de zomer..... Bloos ).
Het lijkt een behoorlijk actieve vereniging.

En zoals hierboven al stond..... met een NBVR vereniging ben ik tenminste bekend.... Tong uitsteken

Maareh.... er mogen nog meer suggesties gedaan worden hoor. Kom maar op Vork