Vakantiestalling Oosterhout of omgeving

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Tessebes

Vakantiestalling Oosterhout of omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-07 14:33

Volgend jaar gaan we met de familie een lang weekend naar de Katjeskelder in Oosterhout. Ik denk er over om mijn pony mee te nemen. Wie weet er een stal daar in de buurt, waar je voor een weekend je paard kunt stallen, waar uitrijmogelijkheden zijn en waar óf buitenritten worden georganiseerd óf iemand mee naar buiten kan om me te begeleiden. Ik hoef geen luxe, het mag wel uiteraard. Haha!

Wie weet wat?

sammykuh

Re: Vakantiestalling Oosterhout of omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 08:51

Tessebes schreef:
Volgend jaar gaan we met de familie een lang weekend naar de Katjeskelder in Oosterhout. Ik denk er over om mijn pony mee te nemen. Wie weet er een stal daar in de buurt, waar je voor een weekend je paard kunt stallen, waar uitrijmogelijkheden zijn en waar óf buitenritten worden georganiseerd óf iemand mee naar buiten kan om me te begeleiden. Ik hoef geen luxe, het mag wel uiteraard. Haha!

Wie weet wat?

je hebt daar op de weg manege oosterhout ziten miss dat zij een box verhuren is er 5 min vandaan

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 13:44

Mocht het niet in oosterhout zijn hebben wij eventueel ook wel een plekje. (NL-BL grens)
En anders eventueel in Rijsbergen weet ik ook wel een plekje.

Verder kreeg ik van een bokker nog een tip: de hoeveneindse manege op het hoeveeind zit daar ook vlakbij schijnt.

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 14:28

Snowdon @ bokt staat in Oosteind met zijn paarden, misschien dat je hem kan Pb-en? Ongeveer 10 minuten met de auto vanaf de katjeskelder!

LindaLinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 16:41

Ik woon in oosterhout, en ik zou de Oosterhoutse manege niet aanraden, ik zou dan voor Hoeveneind gaan. Is wel pas verbouwd en ik ken de mensen en de stal nu dus niet meer, weet neit meer hoe het is.. Weet wel hoe de stallen eruit zien in vergelijking met de stallen op de Oosterhoutse mange.. Hoeveneind zit achter de katjeskelder en dan een beetje schuin gezien. Verder zit daar ook nog de Meerberg, maar ik weet niet of hun aan stal verhuur doen.

Dan heb je nog oosteind, maar dat is vanaf de katjeskelder nog wel eventjes rijden en daar kan je ook niet echt fijn in het bos rijden (of je moet eerst weer minimaal 20. min stappen. Ik sta in oosteind Knipoog )

Meer info nodig je mag me PB-en

Edit; ik wil me best ofofferon om met je in het bos te gaan rijden daar hor Schijnheilig ben daar van het weekend toevallig nog geweest Knipoog
Laatst bijgewerkt door LindaLinda op 29-10-07 16:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 16:42

Ik zou ook niet de Oosterhoute manege nemen..

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 16:46

LindaLinda schreef:
Ik woon in oosterhout, en ik zou de Oosterhoutse manege niet aanraden, ik zou dan voor Hoeveneind gaan. Is wel pas verbouwd en ik ken de mensen en de stal nu dus niet meer, weet neit meer hoe het is.. Weet wel hoe de stallen eruit zien in vergelijking met de stallen op de Oosterhoutse mange.. Hoeveneind zit achter de katjeskelder en dan een beetje schuin gezien. Verder zit daar ook nog de Meerberg, maar ik weet niet of hun aan stal verhuur doen.

Dan heb je nog oosteind, maar dat is vanaf de katjeskelder nog wel eventjes rijden en daar kan je ook niet echt fijn in het bos rijden (of je moet eerst weer minimaal 20. min stappen. Ik sta in oosteind Knipoog )

Meer info nodig je mag me PB-en

Edit; ik wil me best ofofferon om met je in het bos te gaan rijden daar hor Schijnheilig ben daar van het weekend toevallig nog geweest Knipoog

De meerberg heeft maar 4 stallen en die zijn allemaal bezet. Verwacht niet dat ze die verhuren. Je zou wel kunnen bellen voor een weitje, maar ik zou ook eerder voor hoeveneind gaan. Is een nette stal geworden Ja

LindaLinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 16:48

Ja de stallen waren toen ik daar stage liep erg licht en ruim! Maar ik weet dus niet hoe de nieuwe eigenaren zijn qua voeren etc. Ik zou denk voor hoeveneind gaan die organiseren ook buitenritten trouwens

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-07 17:03

Dus Manege Hoeveneind is tot nu toe de topscorder. Over de Oosterhoutse Manege had ik hier op bokt eigenlijk alleen maar mindere verhalen gelezen. Ik ga liever niet met een georganiseerde buitenrit mee, omdat mijn pony nog niet zo lang onder het zadel is. Ik vind het dus fijner om gewoon samen met iemand op stap te gaan, die het niet erg vindt zich een beetje aan te passen aan zijn mederijder. Dus Lindalinda alvast bedankt voor het aanbod!

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 17:09

Ik ga dit topic heel asociaal omhoog schoppen, maar ik ga over drie weken naar de Katjeskelder en wil ook mijn paard meenemen. TS, ben jij inmiddels al geweest? Of iemand anders nog ervaringen?

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-08 19:54

Ik had besloten mijn pony toch maar thuis te laten. Ze was nog niet helemaal onder controle buiten, dus het leek me niet verstandig om haar mee te nemen.