Wie weet wat?
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Tessebes schreef:Volgend jaar gaan we met de familie een lang weekend naar de Katjeskelder in Oosterhout. Ik denk er over om mijn pony mee te nemen. Wie weet er een stal daar in de buurt, waar je voor een weekend je paard kunt stallen, waar uitrijmogelijkheden zijn en waar óf buitenritten worden georganiseerd óf iemand mee naar buiten kan om me te begeleiden. Ik hoef geen luxe, het mag wel uiteraard.
Wie weet wat?
LindaLinda schreef:Ik woon in oosterhout, en ik zou de Oosterhoutse manege niet aanraden, ik zou dan voor Hoeveneind gaan. Is wel pas verbouwd en ik ken de mensen en de stal nu dus niet meer, weet neit meer hoe het is.. Weet wel hoe de stallen eruit zien in vergelijking met de stallen op de Oosterhoutse mange.. Hoeveneind zit achter de katjeskelder en dan een beetje schuin gezien. Verder zit daar ook nog de Meerberg, maar ik weet niet of hun aan stal verhuur doen.
Dan heb je nog oosteind, maar dat is vanaf de katjeskelder nog wel eventjes rijden en daar kan je ook niet echt fijn in het bos rijden (of je moet eerst weer minimaal 20. min stappen. Ik sta in oosteind)
Meer info nodig je mag me PB-en
Edit; ik wil me best ofofferon om met je in het bos te gaan rijden daar horben daar van het weekend toevallig nog geweest