Ik ben juist erg positief over Emmers en ga daar ook terug als ik een zadel nodig heb.
Ik ben daar één keer geweest met mijn eigen paard. Zadel kunnen passen op een veldje verderop. Ging allemaal erg prima en een mooi bedrag voor m'n oude zadel gekregen.
Daarna terug geweest voor een zadel voor m'n andere paard. Foto mee genomen van dat paard (ik wilde dat paard niet meenemen) en uitgelegd hoe de schoft was. Die man pakte een zadel en zei: probeer maar of het past.
Maar dan moet ik er wel bij zeggen dat ik door erg veel schade en schande wijs ben geworden over zadels en zelf goed kan zien of een zadel past of niet.
Je moet bij Emmers wel die man hebben.
Over Stefan ben ik weer helemaal niet te spreken wat betreft zadels. M'n zusje en ik hebben daar allebei een paar jaar terug beide een zadel gekocht. Het zadel van mijn zusje lag niet goed(nadat de instructrice er ook nog even naar gekeken had toen we het al gekocht hadden). En mijn paard is uiteindelijk kreupel geworden van mijn zadel.
Ook vind ik het niets dat hij zadels mee geeft en zegt: kijk maar of het past. Er zijn zoveel mensen die echt niet weten hoe een zadel hoort te liggen.
En de laatste keer dat ik er was voor een zadel was hij ook niet erg fijn. Ik wilde mijn zadel inruilen en er geen geld bijleggen voor het nieuwe (2e-hands) zadel. Komt hij met vanalles aan waarbij ik wel bij moet leggen. Ja, dat wilde ik dus niet.
Het zadel waarvan ik dacht dat wel zou passen en wat ook in het budget paste, wilde hij niet verkopen. Want dat moest hij voor een klant verkopen en dan had hij er geen winst op.