Hoe is de zadelpas service van Vroegop?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

rowan17

Hoe is de zadelpas service van Vroegop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-07 10:53

Ik ben benieuwd hoe de zadelpas service van Vroegop is?
Ik hoorde dat er nu een nieuwe zit, nu Lahbib weg is?
Hoe zijn jullie ervaringen?

Tessa

Re: Hoe is de zadelpas service van Vroegop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 10:59

HAR -> EA-GZ

sik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 11:02

rowan17 schreef:
Ik ben benieuwd hoe de zadelpas service van Vroegop is?
Ik hoorde dat er nu een nieuwe zit, nu Lahbib weg is?
Hoe zijn jullie ervaringen?

ik wil niet negatief doen, maar ik heb er niet zulke goede ervaringen mee. het is een echte zakenman dat graag winst haald uit de handel die hij doet. hij legt een zadel op de rug van je paard en zegt: past. hij kijkt verder niet na of het zadel te lang is, of schuift of dat de boommaat goed is. heb er nou 2 x een zadel gekocht, en mn 2e zadel lag na een half jaar al niet goed meer (waarschijnlijk lag ie al niet goed toen we hem kochten!). ik zou het je afraden dus:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 00:16

Als we het over meneer Vroegop zelf hebben, kan ik dat beamen. Heb een keer als mediator op moeten treden, bij verkoop zadel aan stalgenoot, het was om te huilen....

rowan17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-07 08:19

Ja van meneer zelf wist ik dat het niet veel soeps was. Maar er schijnt nu een vrouw/meisje te werken die het doet...?

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 08:29

Mijn gevoel zegt niet doen maar daar heb je natuurlijk niet zoveel aan.
Je hebt geen naam van degene die het nu doet??

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 08:33

Er is inderdaad ook een vrouw die het doet, en die is zeer goed!
Toen ze bij mij aan huis kwamen, had ze allerlei verschillende zadels mee die ze eerst ging passen. Toen er een aantal waren die echt 100% goed lagen op mijn paard, heeft ze het prijskaartje er af gehaald, en merkje afgeplakt, en mocht ik niet niet naar het model kijken tijdens het opstappen. Toen ben ik ze allemaal gaan uitproberen. Op die manier kon ik een onafhankelijke mening krijgen, zonder gelijk naar een bepaald merk te kijken, of een merk dat ik al in gedachten had.

Uiteindelijk vond ik de Passier het lekkerste zitten, en die is het uiteindelijk ook geworden. Ze had niet alleen de duurste merken mee, dus daar hoef je niet bang voor te zijn. Het was voor mij gewoon het zadel wat het lekkerste zat + (en uiteraard het belangrijkste) dat het ook super op mijn paard lag.

Ze was heel behulpzaam, zoals hierboven al beschreven, gaf er nog een heel arrangement bij om het zadel in goede conditie te houden, en bood aan om na 2 maanden nog eens terug te komen, en dan te evalueren of ik nog tevreden was OK dan!

Ik weet haar naam niet meer, maar het was een mevrouw met een bril, en ze had zeer veel kennis en heeft ruim te tijd genomen (terwijl het ook nog eens regende) In totaal zijn we ruim 3 uur bezig geweest. Ze heeft hier in de regio dan ook een zeer goede reputatie.

Met Meneer Vroegop zelf heb ik geen ervaring, maar met haar dus wel. Ze werkt nog steeds voor Vroegop, want een vriendin van mij had haar 2 weken geleden ook thuis Lachen
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 27-10-07 08:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 08:36

Ik kom nog even langs met een negatieve kijk op dingen. Als zo iemand goed is dan kan ze toch wel ergens anders aan de bak waar je niet een negatieve naam moet rechtbuigen.

Niet om jouw verhaal in twijfel te trekken Cayenne maar het verbaast me gewoon.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 08:39

Snap ik hoor! Ik wist eigenlijk niet eens dat Vroegop negatief zou zijn kwa zadels passen. Mijn ervaring met haar is ook alweer van een paar jaar geleden. Mijn paard is dan ook inmiddels overleden.. Lachen

Ik ken hun opvulservice ook, en daar mag je gewoon bij zijn zodat je kunt zien hoe het er aan toe gaat. Dat werd door iemand anders gedaan trouwens. Ik heb mijn zadel tussentijds nog eens laten nakijken en taxeren, en dat hebben ze ook gratis gedaan.

Ik heb trouwens geen aandelen bij Vroegop hoor Haha! Haha! , maar mijn ervaring was gewoon supergoed! Van Meneer Vroegop heb ik inderdaad ook wel eens mindere verhalen gehoord, maar daar heb ik geen ervaring mee en kan ik ook niet over oordelen.
Roddels doen nou eenmaal ook altijd snel de ronde Lachen

_Cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 23:42

Ik heb een paar jaar geleden een niet zo geweldige ervaring gehad met een vrouw van vroegop die een zadel aan kwam passen bij m'n verzorgpaard toentertijd. Ik moest erbij zijn zodat ik het zadel uit kon proberen. Ze heeft slechts 1 zadel op de rug gelegd en vertelde eigenlijk niets over waarom dat zadel goed of fout lag, het kwam echt niet kundig bij mij over! Ze adviseerde een bontje onder het zadel omdat de druk goed zou verdelen. Lijkt mij dat als je een nieuw zadel past het moet passen zonder dik bontje eronder en van een beetje kwaliteit is, zodat het alle druk verdeeld...

Was al wat jaren terug maar heb er niet zo'n geweldige herinneringen aan!