[GZ] Homeopaat omgeving Drachten (Groningen/Friesland)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_iDj_

[GZ] Homeopaat omgeving Drachten (Groningen/Friesland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-07 14:53

Zoals de titel al zegt: ik ben op zoek naar een goede homeopaat bij ons in de omgeving.
Mijn merrie zit al een tijdje niet lekker in haar vel, ze blijft te dun wat ik haar ook maar voer.
Ze is al 20 ondertussen en er is net atrose bij haar geconstateerd.

Weet iemand een goede homeopaat in de buurt? En zo ja, wat zijn je ervaringen er mee (+ evt. kosten)?
Alvast bedankt!!

Pellie

Re: [GZ] Homeopaat omgeving Drachten (Groningen/Friesland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 21:00

ria bakker uit nijeberkoop is een goede Ja

ze is een aantal maal bij mijn paarden geweest en werkt met een lecher antenne. eventueel ook via haar, mijn ene tink was toen niet echt door te meten, maar op afstand wel. ze meet dus alle waarden door en zoekt daarbij de benodigde druppels etc. en de aantallen uit. deze kun je deels zelf verkrijgen via natuurwinkels, of via hahnemann.nl en ria heeft zelf ook bepaalde produkten op voorraad.

ik moest vorig jaar voor een consult met voorrijkosten ongeveer 65,- betalen. de medicijnen komen er dus nog overheen. een vrouw met kennis en liefde voor dieren Ja

EquiNatura

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 11:00

Ted van Houten in Opende. Is een complementair therapeut. (naast dat hij jou zijn brokken aan probeerd te smeren Knipoog) doet hij goed werk. Bij ons heeft hij al meerdere paarden van zo wel mij zelf als klanten behandeld en zijn erg tevreden. Kosten verschillen per consult. Je kan hem hier vast wel van te voren over bellen.

_iDj_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-07 16:49

O, dat wist ik niet! Ik dacht dat hij alleen paardentandarts was.. Op zijn site heeft hij het ook alleen maar over gebitsverzorging!
Heb vorige week nog een visitekaartje van hem gekregen toen ik met een paard van een vriendin bij hem was, daar staat idd op 'complementaire therapieën en natuurgeneesmiddelen' zie ik nu, stom dat ik daar niet naar gekeken heb! Haha!
Bedankt EquiNatura!

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 22:48

je kan ookcontact opnemen met www.silverlinde.com die kunnen bij jou in de buurt iemand zoeken

succes

EquiNatura

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 10:23

_iDj_ schreef:
O, dat wist ik niet! Ik dacht dat hij alleen paardentandarts was.. Op zijn site heeft hij het ook alleen maar over gebitsverzorging!
Heb vorige week nog een visitekaartje van hem gekregen toen ik met een paard van een vriendin bij hem was, daar staat idd op 'complementaire therapieën en natuurgeneesmiddelen' zie ik nu, stom dat ik daar niet naar gekeken heb! Haha!
Bedankt EquiNatura!

Graag gedaan! en succes!!!
Zou leuk zijn als je laat weten hoe het afloopt!
OK dan!