Weiland gezocht voor merrieveulen. Omg:Heiloo, Limmen, Egmon

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dani_

Weiland gezocht voor merrieveulen. Omg:Heiloo, Limmen, Egmon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-07 09:48

Half februari word mijn veulen afgespeend en komt ze naar Nederland!

Voor haar zoek ik nog een leuke en veilige plek. Ik vind het belangrijk dat ze 24/7 buiten kan zijn.
Dus heeft u een stuk land (Het liefst met schuilstal) waar nog plek voor haar is hoor ik het graag!
Het zou leuk voor haar zijn als ze met meerdere paarden komt te staan.

Verder ben ik uiteraard niet te beroerd om te helpen in onderhoud van weide of welke andere klusjes dan ook!

Het gaat om een zeer lief Andalusisch merrie veulen die dan 7-1/2 maand oud zal zijn.
Ze is gewend 24/7 buiten te zijn en groeit sociaal op in de kudde van haar moeder. Voor wat foto's van haar zie mijn profiel.

Heb je iets leuks of heb je een tip PB me dan!
Ook voor meer info over mij, m'n paardje en de wensen die ik heb mag je me altijd lastigvallen! Haha!

Omgeving: Heiloo, Limmen, Egmond. Ik ben in het bezit van een auto dus voor een leuke plek ben ik bereid wat verder te reizen. Wel binnen een straal van 15 km.

Dani_

Re: Weiland gezocht voor merrieveulen. Omg:Heiloo, Limmen, Egmon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 17:46

Nog steeds niemand?? Jammerrr...

Ik kom ZAT land tegen in deze omgeving!! Niemand een plekje vrij?

Ze is echt heel erg lief en we hebben niet veel eisen. Ze hoeft niet het hele jaar rond in het land, uitloopstal en/of paddock's voldoen ook.

XXleonieXX

Re: Weiland gezocht voor merrieveulen. Omg:Heiloo, Limmen, Egmon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 15:07

hoi , wij hebben een privestal in egmond a/d hoef wij hebben Paddock's waar ze in de winter in kunnen staan. en Zomer's weidegang. Wij hebben een goedberijdbare en verlichte buitenbak, en ook een verlichte longeerbak. Uitmesten enzo. doen wij. Grote ruime boxen 3x3.30 en met buitenluiken. en grote ruime kasten voor je spullen. Wil je meer weten? of komen kijken?. je mag het altijd vragen.

de prijs is inc. : 1 wormenkuur per kwartaal , €210,- per maand

groetjes leonie