Momenteel ben in in Mexico stage aan het lopen en ik mis mijn tinker hier ontzettend. Leuk was wel dat ik hier verzonnen had dat ik haar wel eens voor de kar zou willen zien lopen (en dan leuke picknickritten met haar maken enzo). Dus ik heel enthousiast mijn vader gemaild dat hij een karretje voor mijn verjaardag - een week nadat ik terug kom - moest kopen. Wonder boven wonder was hij ook enthousiast en ik heb op marktplaats een paar mooie biedingen lopen.
Met mijn tinker kan ik prima overweg en ik wil dat ook graag zo houden, dus wil ik het met dat mennen goed aanpakken en dan ook samen les nemen. Heb er niks aan om mijn lieve paardje te verprutsen, natuurlijk.
Ik rijd op een stal waar we een hele grote binnenbak tot onze beschikking hebben, een buitenbak en we zitten ook nog eens direct aan de bossen. Ideaal oefenterrein, zou ik zo zeggen.
Maar nu zoek ik nog iemand die mij les kan geven. Iemand die in de buurt woont en die naar 'mijn' stal kan komen. In januari en daarna. En liefst ook iemand die niet al te duur is, want ik las op bokt dat de prijzen nogal varieren en 50 euro per uur kan ik gewoon niet betalen. En ik heb dan wel zelf alle spullen, zoals tuig en banden en de kar.
Dus, mijn vraag is: weet er iemand een goede men-intructeur / instructrice?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Ik ga me nu heerlijk inlezen op het net over mennen

Groetjes,
Gineke