Goede instructeur die kan helpen rechtrichten in omg. Eindho

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jana_en_Ik

Goede instructeur die kan helpen rechtrichten in omg. Eindho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-07 14:54

Hallo,

Wie weet er een goede (en dan niet al te dure, blijf een student) instructeur/instructrice die mij kan helpen op het pad mijn paard recht te richten in de omgeving van Eindhoven?

Alvast bedankt!

Groetjes

Paint_Lover

Re: Goede instructeur die kan helpen rechtrichten in omg. Eindho

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 16:00

heey buufke, ik kan je ook wel helpen hoor......
laat maar wat weten.
Kuske de andere buuf!

Jana_en_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-07 16:25

Kent hier niemand iemand die mij kan helpen mijn paard recht te richten en mijn hoofd-omlaag-gooi-probleem op te lossen?

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 13:35

waar zit je in eindhoven en wat wil je uitgeven voor een les? Ik kan het mijn instructrice vragen...

vinos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 13:40

Vraag het eens aan sjallow hier op bokt ze heeft een clinc rechtrichten geregeld die word gedaan door Antoine de Both http://www.hoefkatrol.com.whsites.net/ en ze heeft mischien nog plaatsen vrij (deze clinic is in Bergeijk)

Jana_en_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-07 13:42

Ik rij op de Sonniushof in Son. Wat ik wil uitgeven aan mijn les laat ik een beetje in het midden, hangt natuurlijk ook af van wie het is en welke achtergrond ze meebrengt aan kennis, maar natuurlijk geen fortuin Clown Ik wil graag een uur les per keer in ieder geval. Ik heb een 'aanbod' van 15 euro per uur gehad, maar ik durf niet te zeggen wat gangbaar is voor prive les.

Jana_en_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-07 13:44

vinos schreef:
Vraag het eens aan sjallow hier op bokt ze heeft een clinc rechtrichten geregeld die word gedaan door Antoine de Both http://www.hoefkatrol.com.whsites.net/ en ze heeft mischien nog plaatsen vrij (deze clinic is in Bergeijk)

Bedankt voor die tip zeg! Ik heb via een ander topic van mij al meer over hem gehoord en ben best geinteresseerd eens een clinic bij te wonen, maar wist niet goed waar te beginnen Clown

vinos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 19:01

Jana_en_Ik schreef:
vinos schreef:

Bedankt voor die tip zeg! Ik heb via een ander topic van mij al meer over hem gehoord en ben best geinteresseerd eens een clinic bij te wonen, maar wist niet goed waar te beginnen Clown

Geen dank geen dank! kom maar gezellig kijken die dag! het is leerzaam en het is erg gezellig bij ons op stal! clinic duurt wel een uurtje of 5 a 6... dus je moet er wel ff wat tijd voor uittrekken!

Jana_en_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-07 21:08

Huilen tis niet waar... ik las net in het bericht van Sjallow dat de clinic op 2 december is. Van alle mogelijke zondagen... kan ik juist die datum niet omdat ik dan naar de Spaanse rijschool ga. Ow zwaar balen! Heel zwaar balen... Misschien iemand die nog een andere datum van een clinic van hem weet?