Dressuurinstructie gezocht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

paardje

Dressuurinstructie gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-07 15:01

Zoals in de titel vermeld, ben ik aan het rondkijken naar goede instructie in de omgeving van Almere, Muiderberg. Mag best wel even rijden zijn, maar dan moet ik er wel echt wat aan hebben. Bij ons op stal mag er niet door iemand anders worden lesgegeven, dus moet er sowieso naartoe, maar dat is toch meestal zo.

Ik heb gelest bij Adri van Erp, maar ben nu verhuisd. Zelf heb ik nationaal (ZZ) gereden, momenteel start ik met dit paard Z1. Volgens mij zitten hier in de buurt niet heel veel instructeurs, dus dan maar op deze manier...

Wie weet er iemand met veel ervaring op hoog niveau die goed kan lesgeven? Graag met plaats en kosten erbij.

Alvast bedankt.

P.s. Bij het instruteurslijstje van bokt heb ik al gekeken, zit naar mijn idee niemand bij die geschikt is.

Katja

Re: Dressuurinstructie gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 15:03

Ik spiek even mee in dit topic. Zou graag iemand in de omgeving van Utrecht vinden dus misschien zit er overlapping in.

celano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 15:05

Iemand die echt goed lesgeeft en bij jou in de buurt zit (Eemnes) is Karen Galema, of had je die voor jezelf ook al weggestreept?

En Angela van der Berg? Weet niet of die lesgeeft / goed kan lesgeven, alleen dat ze in ALmere woont en zelf bij Anky lest.

Tommie Visser is een klein bneetje ver voor jou misschien? Die zit in Vijfhuizen.

Zelf zou ik absoluut voor Karen gaan. No-nonsense, gewoon goed paardrijden.

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-07 15:33

celano schreef:
Iemand die echt goed lesgeeft en bij jou in de buurt zit (Eemnes) is Karen Galema, of had je die voor jezelf ook al weggestreept?

En Angela van der Berg? Weet niet of die lesgeeft / goed kan lesgeven, alleen dat ze in ALmere woont en zelf bij Anky lest.

Tommie Visser is een klein bneetje ver voor jou misschien? Die zit in Vijfhuizen.

Zelf zou ik absoluut voor Karen gaan. No-nonsense, gewoon goed paardrijden.

Aan Karen had ik nog niet gedacht... Ga is kijken. Angela ken ik wel, bij de manege daar zit ik idd. te overwegen.

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 10:54

Angela inderdaad!

HocusTivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 14:36

Yep, Karen zit in Eemnes. Geeft erg fijn les. Ik heb evt. wel een tel.nr. voor je.

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-07 17:27

HocusTivoli schreef:
Yep, Karen zit in Eemnes. Geeft erg fijn les. Ik heb evt. wel een tel.nr. voor je.

Graag. Wat vraagt ze per uur?