Voor komende zondag 21 oktober ben ik op zoek naar iemand die een tweepaards-trailer verhuurd. Graag in de omgeving van Westwoud (bij Hoorn).
Een andere optie is dat als je zelf in het bezit bent van een tweepaards trailer, auto en paard, dat je mee gaat. Ik wil namelijk met nog iemand naar het Strand bij Egmond en ben zelf in het bezit van een 1 1/2 paards trailer, maar diegene die mee gaat heeft geen eigen vervoer.
Volgens mij kun je bij Koos Bakker (in Hoorn) ook trailers huren, en misschien bij manege De Eenhoorn ook wel, dan kun je de prijzen een beetje vergelijken...
Zelf heb ik het volgende gevonden: 1. Baukje Dragt (30 euro per dag) in Wijdenes 2. Koos Bakker in Hoorn (? euro per dag). en nu dus Hati in Berkhout (? euro per dag). Weet iemand toevallig nog wat anders? Dichterbij Westwoud?
bij ons kan je er eentje huren, wij zitten ook in westfriesland. Wij hebben zowel een 1,5 paards als een 2paardstrailer. Alleen kunnen er geen paarden met het formaat kasteel in vervoerd worden. Het is bedoeld voor paarden zoals haflingers, fjorden, arabieren etc