[gz] Weidegang Dordrecht, voor lieve IJslander

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mews

[gz] Weidegang Dordrecht, voor lieve IJslander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-07 03:54

Door een change of plans ben ik nu op zoek naar een plek voor mijn IJslander Röskur in Dordrecht! Ik ben zelf nog op zoek naar een eigen stek, dus ik weet helaas nog niet precies waar ik het liefste het dichtst bij zit. Mogelijk zal dit dichtbij het station gaan worden... en dus het liefst iets niet te ver daarvandaan. Maar ik hoor graag als iemand iets heeft of weet in de buurt, ook als het wat verder van het station is (orienteren kan immers nooit kwaad Lachen ).

Het moet...
- betaalbaar zijn (niet meer dan 100 euro excl. voer per maand)
- hij moet 24/7 buiten kunnen staan, met één of meer andere paarden.
- bij voorkeur met inloopstal waar hij kan schuilen tegen zon/mugjes/regen/etc
- waar ik NIET elke dag zelf hoef te komen, maar ik wil wel eventueel een aantal voorbeurten per week doen volgens een rooster
- moet plek zijn voor mijn zadelkast (en bij voorkeur ook nog mijn grote kantoorkast met paardenzooi)
- er moet flexibel kunnen worden omgegaan met zijn blessure (bijv. eventueel apart zetten als het niet gaat in de groep..)

Röskur...
- heeft een peesblessure en word momenteel dus vrij weinig intensief mee gedaan
- is lief en tolerant, mits hij gerespecteerd word. als een ander paard hém aanvalt zal hij dus wel terugknokken, hij komt voor zichzelf op maar zoekt niet gauw zelf het gevecht op. (dus bij voorkeur heb ik hem met onderdanige / makkelijke paarden)
- is naar / met mensen echt ontzéttend lief en gemakkelijk. hij zal nooit bijten of trappen.
- is een 19-jarige IJslandse wildkleur ruin, 1.40m, zonder eczeem of stalgebreken.
- wij zijn iris (20) en arjan (19), Röskur is van mij (iris) maar aangezien wij gaan samenwonen en hij ontzettend gek op Röskur is zal hij ook vaak komen.

Röskur en ik horen graag van je als je iets hebt of weet! Doei! punkyfox@hotmail.com of PM!
(we maken ook graag wat paardenvrienden in de buurt Lachen )

Afbeelding

Afbeelding

MissPippin

Re: [gz] Weidegang Dordrecht, voor lieve IJslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 13:55

ik denk dat je lang kan zoeken in dordt voor dat bedrag

Onali

Re: [gz] Weidegang Dordrecht, voor lieve IJslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 20:48

dat zal ontzettend moeilijk voor je worden in Dordt. Er zijn sowieso geen pensionstallingen waar je paard 24/7 MET schuilmogelijkheid buiten kan staan. Dordt is zo volgebouwd, dat je ip nergens buiten mag staan 's winters. En dan vooral voor zo weinig geld is er hier niks. Als ik jou was zo ik buiten Dordt gaan zoeken.
Succes